خادمیاران رضوی با خانواده شهید حماسه ششم بهمن آمل«جعفر هندوئی»دیدار کردند

کوهستانی گفت: خادمیاران رضوی شهرستان آمل با خانواده دانش آموز شهید «جعفر هندوئی» از شهدای حماسه ششم بهمن آمل دیدار و گفتگو کردند.

«احمدکوهستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری به فعالیت بیش از 1000خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی شهرستان آمل امروز(7بهمن) بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه مردمی ششم بهمن آمل، با رعایت پروتکل های بهداشتی با خانواده معظم دانش آموز شهید «جعفر هندوئی» دیدار کردند و یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان  آمل افزود: خادمیاران کانون محلی حسینیه چهارده معصوم (ع) وامام زاده ابراهیم (ع) خواهران به همراه بسیجیان پایگاه الزهرا(س) از حوزه حضرت رقیه(س)از مقام وجایگاه و رشادت های  این شهید والامقام در حماسه ششم بهمن سال 60، تجلیل به عمل آوردند.

 

وی با بیان اینکه شهيد «جعفر هندوئی» 25فروردین سال 41در آمل متولد شد، ادامه داد: این دانش آموز بسیجی دوران تحصیل را تا مقطع دبیرستان در مدارس آمل پشت سر گذاشت و در مدت تحصیل به عنوان دانش آموزی مستعد و اخلاق مدار شهره بود.

 

کوهستانی به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی شهید هندوئی اشاره کرد و یادآورشد: این دانش آموز در حماسه ششم بهمن به دست منافقین با لباس بسیجی دستگیر شد و زمانی که تقاضا توهین به حضرت امام خمینی(ره) از سوی مناففقین مطرح شد این دانش آموز بسیجی با سردادن شعار مرگ برمنافق آنها را عصبانی و دهانه سلاحشان را داخل دهان این شهید قرار دادند وچند تیر در دهانش شلیک کردند و جعفر هندوئی رابه شهادت رساندند.

 

کد خبر 1019902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha