هیچ کس نباید جرات تعرض به مامور قانون را داشته باشد

آیت الله حسینی گفت: کسی حق ندارد نسبت به مامور حرکت ناشایست داشته باشد و تعرض کند که اقدام اخیر اشتباهی بوده و قطعا عذرخواهی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (۷ بهمن ماه) در کلاس درس اخلاق ویژه نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: شما مدافعان نظم، امنیت و ناموس ملت هستید.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در محل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد حاضر شده‌ایم تا از زحمات شبانه روزی شما برای برقراری نظم و امنیت در منطقه قدردانی کنیم.

 

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما، شما و هر انسان مسلمانی است، ادامه داد: خداوند عالم را برای انسان آفریده که در خدمت انسان باشد و فلسفه آفرینش انسان را بر پایه عبودیت، تقوا و اخلاق قرار داده تا انسانی که بر این محور حرکت کند، همه مخلوقات در خدمت او خواهند بود.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: پیامبر و اولیای الهی آمده‌اند تا راه انسانی شدن و معنوی شدن را به ما بیاموزند و امروز همه می‌دانیم آنچه باید انجام دهیم، چیست و آنچه که باید ترک کنیم چیست و راه رسیدن به قله‌های معنویت و اخلاق از کجا می‌گذرد.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه باید خداوند را به دلیل اخلاق و معنویاتی که به ما ارزانی بخشیده شاکر باشیم، یادآور شد: اگر کسی در این وادی پا گذاشت به خوشبختی می‌رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم کسی با ولنگاری اخلاقی، دزدی و زورگویی به جایی نرسیده و آبروی دنیوی و اخروی کسب نکرده است.

 

این استاد حوزه علمیه با خطاب قرار دادن پلیس، گفت: باید قدر خود را بدانید که خداوند شما را در مسیر ایجاد امنیت مردم قرار داده تا به مردم آرامش خاطر دهید و مردم به شما اعتماد می‌کنند.

 

آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به تعرضی که چند روز اخیر نسبت به یک سرباز نیروی انتظامی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: شایسته نبود که چنین رفتار نازیبایی صورت بگیرد، زیرا سربازان ما مجری قانون بوده و مورد احترام مردم هستند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی حق ندارد نسبت به مامور حرکت ناشایست داشته و تعرض کند، زیرا که اقدام اخیر اشتباهی بوده و قطعا عذرخواهی کرده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: تعرض به سرباز به مثابه تعرض به قانون بوده و هیچ کس نباید جرات تعرض به مامور قانون را داشته باشد، چه این که فرد متعرض خود از مسئولان باشد.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: در هر جایی نیروی انتظامی بوده مردم احساس آرامش می‌کنند و حافظ امنیت هستند که بسیار ارزشمند و با قیمت است.

کد خبر 1019919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha