احداث خط ۱۲۰۰ میلیمتر بتنی جهت هدایت پساب تصفیه خانه فاضلاب دزفول

مدیر آبفا منطقه دزفول از عملیات احداث ۴۰ متر خط لوله بتُنی ۱۲۰۰ میلیمتر جهت کنترل پساب تصفیه خانه فاضلاب خبر داد. 

«مصطفی اسماعیل سالم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در این عملیات ۴۰ متر لوله گذاری توسط همکاران سخت کوش معاونت بهره‌برداری در توسعه فاضلاب انجام گرفت.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول افزود: این عملیات در راستای حفظ محیط‌ زیست و جلوگیری از جاری شدن پساب تصفیه خانه و ایجاد مشکل برای مناطق پایین دست و همچنین حذف موانع احداث جاده عبوری صورت پذیرفت.

 

وی با بیان اینکه برای اجرای این عملیات که قریب به ۶ ساعت فعالیت مداوم به طول انجامید تصریح کرد: ۱۲ شاخه لوله بتنی ۱۲۰۰ میلیمتر به کار برده شده است.

 

اسماعیل سالم در ادامه از افزایش ۲ برابری تولید آب در شهر امام با نصب الکترو‌پمپ جدید خبر داد و بیان کرد: با نصب الکتروپمپ جدید در چاه تولید آب شهر امام، میزان تولید آب شرب در این منطقه به دو برابر افزایش یافت.

 

وی خاطر نشان کرد: این اقدام با هدف رفع مشکلات مردم، پایداری آب شرب و تقویت فشار شبکه آب شرب این شهر، عملیات تعویض الکتروپمپ چاه تامین آب شهر امام انجام گرفت.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول یاد آور شد: این عملیات به دنبال بروز مشکل در چاه شماره یک شهر امام و کاهش میزان آبدهی چاه و به دنبال آن کاهش فشار شبکه و تقاضای مردم جهت حل این مشکل انجام شد.

 

کد خبر 1019965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha