مساجد پایگاه های امن اجتماعی و فرهنگی

سهرابی، مساجد را به عنوان پایگاه های امن اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: مساجد مهمترین رکن جریان سازی های اجتماعی و دینی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه ۸ بهمن) در دیدار با حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  فارس ضمن هم اندیشی و ارزیابی برای تسهیل در امور کانون های مساجد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مهمترین رکن جریان سازی های اجتماعی و دینی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار کرد: این جلسه برای ارزیابی و هم اندیشی و تسهیل در امور کانونهای استان فارس تشکیل شده و می بایست کارهایی را برای پیشبرد اهداف اسلامی و ایرانی برنامه ریزی کرد تا با مهمترین و بزرگترین گروه دینی و فرهنگی کشور یعنی مساجد به عنوان پایگاه امن اجتماعی و فرهنگی کار پیش رود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: باید در هر شهرستان با هماهنگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نفر به عنوان رابط کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان معرفی شود و به شهرستان های استان بخش نامه های مربوط به سامانه رسمی صدور مجوز کانون را ابلاغ تا بتوانیم مساجدی که بدون کانون فرهنگی و هنری است به جمع کانون ها اضافه شود.

وی گفت: رئیس اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های فارس، نشست های تعاملی با رابطین کانون های فرهنگی و هنری شهرستان داشته باشد تا با همراهی و تلاش بتوانیم راه های روشن مسجد و مسجد محوری را در خصوص مسائل فرهنگی و هنری بیش از پیش شاهد باشیم.

 

کد خبر 1020042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha