آمادگی آستان مطهر علوی برای استقبال از موکب های عزاداری «ام البنین»

آستان مطهر علوی از آمادگی کامل خود برای استقبال از موکب های عزاداری حضرت ام البنین(ع) و به اهتزاز درآوردن پرچم سیاه در این آستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «شیخ ابراهیم البدیری» مسئول هیئت موکب ها در آستان مقدس علوی گفت: این آستان برای ارایه خدمات به موکب های عزاداری که برای مراسم وفات حضرت ام البنین(ع) به حرم امام علی(ع) می آیند، آماده می شود.

 

البدیری افزود: ما تلاش های خود را با هماهنگی بخش های مربوطه به منظور ارایه خدمات به موکب های عزاداری به همین مناسبت افزایش داده ایم. بخش های حفظ نظم، امور خدمات، صدا، تفتیش الکترونیکی، ایمنی شغلی، بهداشت و محیط زیست و رسانه ها در برگزاری این مراسم کمک می کنند.

 

وی ادامه داد: امکانات مناسب برای ورود و خروج زایران و ارایه خدمات به موکب های عزاداری در اطراف صحن حیدری فراهم شده است. همچنین باتوجه به شیوع ویروس کرونا تدابیر بهداشتی و احتیاطی به منظور پیشگیری از بیماری های واگیردار اتخاذ شده است.

 

«حیدر فلیح» مسئول بخش امور زایران در آستان مطهر علوی گفت: کارکنان این بخش برای ارایه بهترین خدمات و تسهیل در ادای مراسم عزاداری آمادگی دارند.

 

فلیح افزود: ورودی های اصلی منتهی به صحن شریف با خودروهایی برای کمک به سالمندان و معلولان مجهز شده اند.

 

آستان مطهر علوی همچنین پرچم سیاهی را که عبارت یا ام البنین با نخ قرمز بر روی آن گلدوزی شده است، به اهتزار درآورده است.

 

کد خبر 1020104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha