همزمان با دهه فجر۵۸ پروژه  در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی می شود

فرماندار دهلران گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۵۸ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان مرزی به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود.

«مجید عسگری» در در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: از این تعداد ۵۱ پروژه  در ایام الله دهه فجر سال جاری، به بهره برداری می رسد و 7 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

 

وی با اشاره به هزینه کرد اعتباری بالغ بر 600میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها، گفت: این پروژه ها در زمینه های عمرانی، اقتصادی،خدماتی، آموزشی و بهداشتی هستند.

 

فرماندار دهلران به برگزاری مراسمات ایام دهه فجر متناسب با تصمیمات ستاد کرونا هم اشاره و افزود:دستگاه های اجرایی شهرستان خدمات، اقدامات و عملکرد نظام و دولت را در عرصه های مختلف به سمع و نظر مردم برسانند و از ظرفیت خبرنگاران برای انعکاس خدمات به افکار عمومی بهره گیرند.

 

عسگری تصریح کرد: دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، ورزشی، سیاسی و موارد دیگر و تاثیرگذاری ایران در تمام تصمیم‌گیری‌های دنیا، نشان از جایگاه ارزنده کشورمان در منطقه و جهان دارد.

 

فرماندار دهلران خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات  در سطح شهر و روستا با برنامه‌ریزی صحیح و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی، نسبت به فضاسازی در شهر و روستاها و همچنین استفاده از فضای حقیقی و مجازی اقدام کرده و به برگزاری مراسم دهه فجر اهتمام داشته باشند.

کد خبر 1020148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha