بزرگترین اثر بیانیه گام دوم احیا و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب است

نائب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین اثر بیانیه گام دوم انقلاب بحث احیا و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب است چرا که در میان یک ملت اگر آرمان‌ها زنده باشد ملت زنده و پویا است و انقلاب شان ادامه دارد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در برنامه طلوع فجر رادیو انقلاب گفت: راه‌اندازی دایو انقلاب در ایام دهه فجر و آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کار ارزشمند صدا و سیما است‌.

وی افزود: بزرگترین اثر بیانیه گام دوم انقلاب بحث احیا و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب است چرا که در میان یک ملت اگر آرمان‌ها زنده باشد ملت زنده و پویا است و انقلاب شان ادامه دار خواهد بود.

میرتاج‌الدینی بیان کرد: انقلاب اسلامی با آرمان‌های بزرگی که داشته و دارد؛ رسالت سنگین دفاع از مستضعفین و مظلومان عالم آرمانی است که همواره توسط انقلاب در حال پیگیری است و به واسطه همین آرمان پرچم‌دار حمایت از مظلومان و مقابله با استکبارگران است و نمونه آن در یمن دیده می‌شود که دقیقا شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را تکرار می‌کنند.

نائب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایستادگی در لبنان‌، سوریه، عراق و افغانستان و فلسطین در سال‌های گذشته نمونه‌های دیگری از پایبندی انقلاب اسلامی بر آرمان‌های خود است؛ البته هنوز جای کار داریم چرا که به همه آرمان‌های انقلاب نتوانستیم جامه عمل بپوشانیم و عینیت ببخشیم البته آرمان‌ها حفظ شده و الگوها را داریم و فقط باید به دنبال پیاده سازی آن‌ها در جامعه باشیم.

وی اشاره کرد: یک نمونه عینی و الگوی ملموس و مشهود وقتی می‌گوئیم آرمان‌ها زنده‌اند یعنی الگوها نیز وجود دارد سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از الگوهای زنده انقلاب تا ابد است که با انقلاب زیست، با انقلاب رشد کرد و در مسیر انقلاب یک سرباز همیشه در صحنه بود و تا آخرین لحظه در این راه ایستاد و ذره‌ای از این مسیر منحرف نشد.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: تا زمانی که افرادی مانند حاج قاسم در انقلاب وجود یعنی انقلاب زنده است و بیش از پیش به آن امیدوار هستیم و اگر انقلاب پویا و فعال نبود چنین افرادی نیز فرصت نمود و بروز پیدا نمی‌کردند.

کد خبر 1020167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha