بازدید دادستان عمومی و انقلاب از زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت یاسوج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت یاسوج بازدید و به بررسی درخواست ها و مشکلات زندانیان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی ملک حسینی» امروز (۸ بهمن) در این بازدید با بیان این که هیچ گونه تلفاتی در زندان های استان، ناشی از بیماری کرونا نداشتیم، گفت: در شرایط پیک بیماری کرونا، با اعطای مرخصی و سایر تسهیلات قانونی به زندانیان، یکی از استان های موفق در این رابطه بودیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به لطف الهی و زحمات پرسنل خدوم زندان و همکاری قضات شریف، حتی یک مورد تلفات در زندان های استان نداشتیم.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زندانها باید تبدیل به آموزشگاه نیکی ها شوند»، یادآور شد: و به همین منظور، اعطای مرخصی و تسهیلات قانونی به زندانیان، مشروط به فعالیت آنها در برنامه های حرفه آموزی و فرهنگی خواهد بود.

 

ملک حسینی در بازدید از کارگاه های حرفه آموزی و صنایع دستی در این دو مرکز، گفت: شایسته است با همکاری سایر نهادها فعالیت این کارگاه های آموزشی توسعه یابد، به گونه ای که هر زندانی در ایام تحمل حبس، آموزش یک حرفه یا مهارت را فرا گیرد.

 

در ادامه این برنامه دادستان، قضات دادسرای مرکز استان و مدیرکل زندان های استان از بخش های مختلف زندان مرکزی یاسوج و کانون اصلاح و تربیت بازدید، و مددجویان به بیان مشکلات و درخواست های خود بصورت مستقیم و چهره به چهره با دادستان مرکز استان پرداختند.

 
 
کد خبر 1020182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha