اجرای ۸۹۵ برنامه و فعالیت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت یوم الله دهه فجر ۸۹۵ برنامه و فعالیت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «معصومه هادی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: ۸۹۵ برنامه و فعالیت با موضوع دهه فجر در قالب ۱۴۵ محتوا شامل قصه گویی صوتی، معرفی کتاب های انقلابی و معرفی شخصیت ها اجرا می شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در اولین روز دهه فجر که به نام خمینی کبیر(س)، امت ولایی و نصرت الهی نامگذاری شده است ویژه برنامه نور علی نور رونمایی از آثار هنری، پوستر و تصویری گری چهره بنیان گذار کبیر انقلاب، معرفی شخصیت امام خمینی رحمت الله علیه با تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی وقایع و ایام و روز شمار انقلاب، معرفی کتاب های انقلابی در رادیو شهری زابل اجرا می شود.

 

هادی یادآور شد: ویژه برنامه قصه های انقلابی، جشنواره بومی و محلی انقلاب( دفاتر تسهیل گری) و قصه گویی اعضا و مربیان و بازنشر در فضای مجازی برنامه های دومین روز از  دهه فجر خواهد بود.

 

وی افزود: جوان ایرانی، خودباوری و امید، مجاهدت و پیشرفت علمی عنوان سومین روز از دهه فجر است که در این روز برگزاری جشنواره طراحی پوستر با محوریت حمایت از تولیدات ملی پیش بینی شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یادآور شد: مهرواره جام بازی های بومی و محلی و نمایشگاه مجازی دستاوردهای کانون در چهارمین روز از دهه فجر برگزار می شود.

 

هادی تاکید کرد: وبینار بصیرت افزایی ویژه نوجوانان، ویژه برنامه تیم سیار در ستاد اقامه نماز جمعه، صبح شعر و قصهآهنگ بهارانف نشست های تخصصی انجمن های شعر، قصه، نمایش، عکاسی و سرود، لایو شاهنامه خوانی، بازخوانی نواها و سرودهای انقلابی توسط نوجوانان، جشنواره مجازی کتاب آوا، رونمایی از کتاب همکاری و اعضا و اعلام برگزیدگان نهایی مهرواره تصویر گیری قصه های بومی و محلی، اجرای برنامه تیم سیار در مناطق حاشیه و رژه کتابخانه های سیار از دیگر برنامه های دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان است.

کد خبر 1020196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha