تدوین سند گام دوم انقلاب در حوزه هنری

شهبازگهروئی به سند پنج ساله برای تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: حوزه هنری خوزستان برنامه‌ای پنج ساله در راستای گام دوم انقلاب مورد نظر رهبری تدوین کرده است که این سند از سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد شهبازگهروئی» امروز (چهارشنبه ۸ بهمن) در دیدار با امام جمعه دزفول، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه حوزه هنری دزفول در تولید محتوا از آمار خوبی برخوردار است.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان با اشاره به استعدادهای هنری در دزفول تصریح کرد: دزفول از هنرمندان زیادی در حوزه نویسندگی و شعر برخوردار است و حمایت از آنها در دستور کار قرار دارد.

 

وی به سند پنج ساله برای تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: حوزه هنری خوزستان برنامه‌ای پنج ساله در راستای گام دوم انقلاب مورد نظر رهبری تدوین کرده است که این سند از سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

 

شهبازگهروئی فعالیت در حوزه بین‌الملل، ادبیات پایداری دفاع مقدس، هویت بخشی به اقوام از جمله برنامه‌های چشم‌انداز حوزه هنری عنوان کرد.

 

وی یاد آور شد: یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر حوزه هنری ورود به حوزه محرومیت‌زدایی است چرا که اعتقاد داریم حوزه هنری با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند در این خصوص نقش بسزایی داشته باشد.

 

کد خبر 1020243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha