مراسم تجلیل از فعالان و مروجان نماز و نماز خوانی برگزار شد

ظهر امروز ۸ بهمن با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مراسم تجلیل از فعالان و مروجان نماز و نماز خوانی و رسانه ها و پایگاه های خبری فعال در این حوزه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۸ بهمن با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مراسم تجلیل از فعالان و مروجان نماز و نماز خوانی و رسانه ها و پایگاه های خبری فعال در این حوزه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.



«حسین اسحاقی» در این مراسم، گفت: یکی از برنامه های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبعه آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ترویج ارزش های دینی به ویژه نماز است.



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در ترویج نماز و نماز خوانی در جامعه دارند و جا دارد از رسانه های فعال در این عرصه تشکر کنم.



وی با اشاره به نقش هنر در ترویج ارزش های دینی، بیان کرد: هنرمندان با استفاده از ابزار هنر همچون نقاشی می توانند در ترویج نماز مثمر ثمر باشند.



اسحاقی ادامه داد: شعر یکی دیگر از ابزار تاثیر گذار در این حوزه است و شاعران می توانند در باب نماز و نماز خوانی اشعار زیبا و جذاب بسرایند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به نقش نماز در سعادت دنیا و آخرت، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین دلایل عزت شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیای اسلام اهمیت به اقامه نماز اول وقت بود.



وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا در راه ترویج ارزش های اسلامی گام موثری برداریم.

 

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم، از خبرگزاری شبستان جنوب کرمان به عنوان رسانه حوزه دین و مذهب، روزنامه کاغذ وطن و نشریات بدیع و جریده که در حوزه نماز و نماز خوانی تولید محتوا داشتند با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 1020325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha