تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم‌های شهید شهریان‌ سگوند فراهم شده است

جهانگیری با بیان اینکه مراسم‌های استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید شهریان‌سگوند به نحو شایسته و با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار می‌شوند گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم‌ها فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (چهارشنبه ۸ بهمن) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی استقبال و تشییع پیکر مطهر و تازه تفحص شده شهید «محمودرضا شهریان‌سگوند»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس اظهار کرد: پیکر مطهر شهید شهریان‌سگوند پس از ۳۸ سال تفحص شده و به شهرستان اندیمشک باز می‌گردد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: شهدای گرانقدر افتخار ملت ایران اسلامی هستند که جان خود را برای دفاع از ارزش‌ها بر طبق اخلاص نهادند و این شهید گرانقدر هم با حماسه‌آفرینی خود در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی جانفشانی کرد.

 

وی با بیان اینکه مراسم‌های استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید شهریان‌سگوند به نحو شایسته و با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار می‌شوند اذعان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم‌ها فراهم شده است و مردم خداجو و شهیدپرور شهرستان اندیمشک نیز همچون همیشه برای بدرقه فرزند شهید خود در مراسم‌ها حضور باشکوهی خواهند داشت.

 

«فریدون حسنوند» نیز با اشاره به جایگاه فرزندان اندیمشک در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب تصریح کرد: مردم شهیدپرور اندیمشک با تقدیم شهدای گرانقدر، عشق و اعتقاد خود را به اسلام و انقلاب نشان داده‌اند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فرزندان دلیر اندیمشک خالق بزرگترین حماسه‌های ایثار و مقاومت بوده‌اند و این شهید با خلوص نیت و فداکاری ستودنی خود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی جان خود را تقدیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه حماسه‌های ماندگار فرزندان اندیمشک در دفاع مقدس در تاریخ جاودان بوده و نگاهی به مقاومت و جانفشانی مردم این دیار گواه این فداکاری‌ها است بیان کرد: مراسم‌های بزرگداشت شهید شهریان‌سگوند باید در شان و جایگاه والای این شهید گرانقدر باشند.

 

همچنین «حجت‌الاسلام سعید علیپور» رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به حضور پررنگ هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان در مراسم‌های بزرگداشت و تشییع پیکر مطهر شهید شهریان‌سگوند ادامه داد: مراسم‌های این شهید بزرگوار با نهایت شور و اعتقاد مردمی برگزار خواهند شد.

 

در ادامه این نشست خانواده معزز شهید شهریان‌سگوند و تعدادی از همرزمانش به بیان مطالبی در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های استقبال، وداع و تشییع این شهید والامقام پرداختند.

 

کد خبر 1020326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha