تامین پوشش تلفن همراه در جاده های فاقد ارتباط استان فارس

سهرابی گفت: در چهار سایت جاده ای و در چهار محور مواصلاتی، برای ۳۷ کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان فارس پوشش تلفن همراه تامین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (چهارشنبه 8 بهمن) از تامین پوشش تلفن همراه برای 37 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این پوشش در چهار سایت جاده ای و در چهار محور مواصلاتی به انجام می رسد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: با هدف توسعه ارتباطات سیار جاده ای در استان فارس، 13سایت تلفن همراه برای تامین پوشش 120 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان در 12 محور پیش بینی شده بود که ، پوشش تلفن همراه برای 37 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان محقق شده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب، 2 سایت اپراتور اول، محور مواصلاتی رستاق- گدارپنبه شهرستان داراب در  11 کیلومتر و محور مواصلاتی درز-سایبان شهرستان لارستان در 13 کیلومتر تحت پوشش اپراتور اول قرار گرفتند.

سهرابی اعلام کرد:  با احداث و راه اندازی 2سایت اپراتور دوم، محور مواصلاتی فاریاب-اخند شهرستان مهر در 9 کیلومتر و محور مواصلاتی اوز-بختیارویه لارستان نیز در چهار کیلومتر تحت پوشش اپراتور دوم قرار گرفته اند.

کد خبر 1020358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha