نخستین بخش تخصصی بستری بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار راه اندازی شد

در آستانه دهه مبارک فجر نخستین بخش تخصصی بستری بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، عصر امروز (چهارشنبه 8 بهمن) طی آئینی با حضور امام جمعه اروندکنار، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی و مدیر سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، معاونین و مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان، بخشدار اروندکنار، مسئولین محلی این شهر و همچنین جمعی از فرماندهان بسیج، نظامی و انتظامی منطقه نخستین بخش تخصصی بستری بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار در آستانه دهه مبارک فجر راه اندازی و به بهره برداری رسید.

 

در این آئین «شکرالله سلمان‌ زاده»، اظهار کرد: در آستانه ایام‌الله مبارک پیروزی انقلاب اسلامی، با عنایت خداوند و به همت کلیه همکاران ما در معاونت درمان، رئیس بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار، اولین بخش تخصصی بستری بیماران در این شهر راه‌اندازی شد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، افزود: این بخش به بیمارانی که نیازمند اقدامات تخصصی و بستری هستند تعلق دارد تا با حضور متخصص داخلی و عفونی در این شهر خدمات را دریافت کنند و برای پیگیری درمان نیازمند عزیمت به آبادان نباشند.

 

وی تصریح کرد: در آینده با حل مشکل برق بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار بخش‌های بستری کودکان، مراقبت های ویژه و مراقبت‌های ویژه قلب آن نیز راه ‌اندازی خواهد شد.

 

سلمان زاده از هزینه 10 میلیارد ریالی برای راه‌اندازی و تجهیز اولین بخش تخصصی بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار خبر داد و ابراز کرد: این بخش تخصصی با 14 تخت فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.

 

وی یاد آور شد: برای راه‌اندازی بخش های بعدی نیز آمادگی کامل را داریم تا بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم عزیز اروندکنار ارائه بدهیم.

 

کد خبر 1020407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha