برگزاری ۴۲ ویژه برنامه ایام الله دهه مبارک فجر در بندر آستارا

قنبری از برگزاری ۴۲ برنامه ویژه ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بهزاد قنبری» امروز(چهارشنبه، ۸ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامیداشت و افزود: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور بهترین خاطرات دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: امروز انقلاب اسلامی مسیر روبه رشد را با رهبری و سکانداری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) طی می‌کند و پیروزی‌ها و موفقیت‌های خوبی در عرصه‌ها و بخش‌های  مختلف برای کشور ما رقم می‌خورد.

 

وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن دین اسلام و آرمان‌های انقلاب از عمده سفارش‌های شهدا بود، تصریح کرد: باید درباره رفتار و سلوک معنوی شهیدان بیشتر و بهتر برای نسل جوان روشنگری شود و ایام انقلاب فرصتی برای تبیین صحیح این امر است.

 

قنبری با اشاره به اینکه «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار» شعار امسال ایام الله دهه فجر است، گفت: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران اسلامی بسیار با اهمیت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در تشریح برنامه‌های پیش بینی شده کمیته بسیج و سپاه برای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در این شهرستان، اظهار کرد: امسال در ایام الله دهه مبارک فجر کمیته بسیج آستارا ۴۲ برنامه مهم و ویژه را تدارک دیده است.

 

وی اضافه کرد: برنامه ‌های مختلف با موضوعات بصیرت افزایی، ورزشی، فرهنگی، فضای مجازی، رژه خودرویی، رژه دریایی، برنامه‌های بهداشتی، خدماتی و امنیتی در ایام الله دهه فجر در آستارا برگزار می شود.

 

قنبری خاطرنشان کرد: توزیع بیش از یکهزار بسته معیشتی، توزیع ماسک رایگان، جشن میلاد کوثر و شب شعر از دیگر برنامه هایی است که برای ایام الله دهه فجر در شهرستان آستارا تدارک دیده شده است.

کد خبر 1020413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha