تجلیل از خادمان و فعالان مسجدی در روز ولادت حضرت زهرا (س)

فهیمه برخان گفت: یکی از ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، تجلیل از بانوان خادم فاطمیه است که همواره در فعالیت های مسجدی کانون ما را یاری می کنند.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های کانون فاطمیه در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن، گفت: یکی از ویژه برنامه های این روز، تجلیل از بانوان خادم فاطمیه است که همواره در فعالیت های مسجدی کانون ما را یاری می کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: به همین منظور در نظر داریم جشن میلاد حضرت زهرا (س) را در فاطمیه برگزار کرده و در این جشن از تعداد ۱۵ نفر از بانوان خادم و فعال مسجدی تجلیل کنیم.



وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود این جشن همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



برخان ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های این روز، برگزاری پویش دلنوشته است که دختران می توانند دلنوشته هایی خطاب به حضرت زهرا (س) نوشته و از طریق مجازی برای ما ارسال کنند.




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج یادآور شد: بچه های مسجدی کانون از هم اکنون در حال تدارک برای آذین بندی فاطمیه هستند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) را برگزار کنند.



وی در خاتمه تاکید کرد: این ویژه برنامه ها با هدف معرفی شخصیت، سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و امیدواریم با اجرای این ویژه برنامه ها بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای ترویج سبک زندگی و سیره آن حضرت برداریم.

کد خبر 1020444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha