مردم نباید خطر شیوع بیماری کرونا را نادیده بگیرند

نادری گفت: بیماری کرونا هنوز ریشه کن نشده و هنوز خطر شیوع این بیماری شهروندان را تهدید می کنند و مردم نباید خطر شیوع این بیماری را نادیده بگیرند.

 «عبدالله نادری» روز پنجشنبه (9 بهمن) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به برگزاری نشست ستاد پیشگیری کرونا در شهرستان دشتی و با تاکید بر اینکه همه باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشیم، اظهار داشت: بیماری کرونا هنوز ریشه کن نشده و نباید شرایط عادی تلقی و از حساسیت مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا کاسته شود.

 

فرماندار شهرستان دشتی رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و حفظ  گزاری اجتماعی را مهمترین اصل در جلوگیری از شیوه بیماری کرونا دانست و بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و برای حفظ سلامت مردم جشن‌های ایام الله دهه مبارک فجر به صورت مجازی برگزار می شود.

 

نادر با تاکید بر اینکه مردم خطر کرونا را باید جدی بگیرند، تصریح کرد: استفاده از ماسک به نسبت گذشته در این شهرستان کاهش یافته که این موضوع باعث می‌شود، شمار مبتلایان و فوتی‌های کووید ۱۹ افزایش یاید.

 

وی نظارت و بازرسی را یکی از مولفه های مهم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی عنوان کرد و خواستار شد: باید بازدید و نظارت‌های بهداشتی ستاد پیشگیری کرونا همچنان با جدیت ادامه داشته باشد و گزارش آن نیز به مردم انعکاس داده شود.

 

فرماندار شهرستان دشتی از همکاری بسیار خوب شهروندان، اصناف، تشکل‌های مردمی و مسئولان شهرستان در ماه‌های گذشته برای پیشگیری و درمان بیماران کرونایی در دشتی قدردانی کرد و افزود: مشارکت خوب مردم باعث بهبود وضعیت و تغییر رنگ کرونایی این شهرستان از نارنجی به آبی شده‌است.

 

کد خبر 1020447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha