تربیت شهدا مرهون رزق حلال و زحمات خانواده است

رئیس کل دادگستری استان یزد با حضور در خانواده دو شهید و ایثارگر از همسر و مادر این شهدا تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامعلی دهشیری به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) در منزل دو شهید و ایثارگر حضور یافت و گفت: سالروز وفات حضرت ام البنین(س) روز تکریم مادران و همسران شهدا نام نهاده شده است و این مسئله بهانه ای است تا دقایقی فیض حضور در جمع خانواده شهدا فراهم گردد.

وی اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون از خود گذشتگی و ایثار شهدا و جانبازان است که از جان خویش گذشتند تا امنیت و آسایش این مرز و بوم حفظ شود.

این مقام مسئول، تصریح کرد: در دوره ای از تاریخ انقلاب، جوانان این مرز و بوم 8 سال در جبهه های نبرد حق علیه باطل از کیان این مرز و بوم دفاع کردند و سال ها بعد وقتی حریم اهل بیت علیهم السلام مورد تهدید قرار گرفت، در یک اتحاد بی نظیر بین اقوام و ملت های مختلف مسلمان از پاکستان و افغانستان تا سوریه و لبنان گرد هم آمدند تا از آرمان اسلام عزیز دفاع نمایند.

وی عروج شهدا را مرهون تربیت صحیح خانواده و رزق حلال دانست و بیان داشت: اگر خانواده ای به التزامات دینی و اسلامی معتقد باشد در دامنش، جوانی رشد می کند که به فیض عظیم شهادت نائل می آید.

شایان ذکر است در این دیدار که فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری و مسئول ایثارگران دادگستری نیز حضور داشتند، ابتدا با خانواده رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس سید حسین هاشمی زاده عقدا و پس از آن با خانواده اولین شهید روحانی مدافع حرم استان یزد، حجت الاسلام محمدحسن دهقان محمدآبادی دیدار شد.

کد خبر 1020508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha