مادران و همسران شهدا دارای صبری زینبی و پرورش دهنده مکتب ام البنین (س) هستند

پژمان با بیان اینکه ام البنین (س) همسر و مادر شهیدانی بود که به بهترین شکل ممکن رسالت خود را در تربیت فرزندانی همچون ابوالفضل العباس (ع) انجام داد گفت: مادران و همسران شهدا دارای صبری زینبی و پرورش دهنده مکتب ام البنین (س) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سیدعلی پژمان» در حاشیه دیدار و تکریم مادران شهید بخش چغامیش دزفول اظهار کرد: ام البنین (س) همسر شهید و مادر شهیدانی بود که به بهترین شکل ممکن رسالت خود در تربیت فرزندانی همچون ابوالفضل العباس را انجام داد.

 

بخشدار چغامیش افزود: این بزرگوار فرزندانی پرورش داد که خود را فدای امامت و ولایت کردند و امروز مادران و همسران شهدا دارای صبری زینبی و پرورش دهنده مکتب ام البنین (س) هستند که چنین فرزندانی تقدیم این نظام کردند.

 

وی با تأکید بر اینکه تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است اضافه کرد: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت (ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

 

پژمان امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها  به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

 

بخشدار چغامیش با اشاره به اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است یاد آور شد: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است و صبر مادران و همسران شهدا یک نماد و یک الگو در کشور هستند.

 

کد خبر 1020509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha