ساخت مساحتی از صحن عقیله بنی هاشم (س) به استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد

کیانی از واگذاری ساخت مساحتی از صحن عقیله بنی هاشم (س) به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این صحن در جوار حرم حضرت امام حسین (ع) در کربلای معلی در حال ساخت است.

«علی کیانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با طرح های مختلف مشارکت ها و نذورات مردمی را برای این امر جمع آوری می کند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هم اکنون پنج طرح فعال برای جمع آوری کمک های مردمی در استان فعال است، افزود: طرح های برکت، بنای نور، کوثرانه، سند افتخار و بافت فرش از جمله این طرح ها است.

 

وی طرح برکت را شامل جمع آوری نذورات مردم و باغداران در قالب اهدای محصولات باغی، دامی و کشاورزی دانست و اظهار کرد: در طرح کوثرانه نیز کمک های مردمی به صورت پرداخت ماهانه حداقل پنجاه هزار ریال جمع آوری می شود.

 

کیانی از واگذاری ساخت مساحتی از صحن عقیله بنی هاشم (س) به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و تصریح کرد: این صحن در جوار حرم حضرت امام حسین (ع) در کربلای معلی در حال ساخت است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری طرح سند افتخار را ویژه ایام شیوع کرونا خواند و گفت: در این طرح خانواده های متوفی می توانند هزینه های برگزاری مراسم ختم را برای ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) اختصاص دهند و متوفی را از اجر معنوی آن برخوردار کنند.

 

وی از توزیع حدود شش میلیارد ریال کمک های غیرنقدی شامل بسته های معیشتی و بهداشتی در میان نیازمندان استان طی سال جاری به همت این ستاد خبر داد و خاطرنشان کرد: 15 میلیارد ریال کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در سال جاری جمع آوری شد.

 

کد خبر 1020542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha