انقلاب اسلامی کرامت انسانی را احیا کرد

آیت الله عابدینی گفت: انقلاب اسلامی، کرامت انسانی را پاسداشت و جایگاه زنان را با نگاه دینی و قرآنی احیا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در جلسه شورای اداری استان که امروز (پنجشنبه ۹ بهمن) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بین کرد: یکی از نکاتی که مهم است و باید نسبت به آن پاسخگو باشیم، نعمت آزادی، استقلال و ولایت خدا به جای ولایت طاغوت و کرامت انسانی است که اگر قدر این نعمات را بدانیم عزت و کرامت ما هر روز بیشتر می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امیدواریم همه ما موضوع انقلاب اسلامی را جدی بگیریم، زمانی همه جغرافیای انقلاب ما مدرسه فیضیه بود بعد عرصه انقلاب، مملکت ایران شد و هر مسجدی پایگاه انقلابی بود و هر مدرسه ای فیضیه شد.

 

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و منتظر نمی ماند داعش بیاید در تهران و قزوین بعد جلوی آن را بگیرد بلکه داعش را هر جایی باشد با عزت و اقتدار سرکوب می کند و این به معنای آزادگی است و نه تنها آزاده شده ایم بلکه برای آزادی دیگر ملل هم توفیق یافتیم.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: خداوند متعال فرمود هر کسی در خود انگیزه بزرگداشت آنچه شعائر الهی حساب می شود را مشاهده می کند به این معنا که پیروزی دین را می بیند به وجد آید، این امر نشانه تقوای دل است و هرکسی عظمت اسلام و موفقیت آن را می بیند، ناراحت شود نشانه نفاق، الحاد و شرک است.

 

وی تأکید کرد: الحمدالله شاهد تحولات همه جانبه با انقلاب اسلامی هستیم و این مسئولیت ماست که باید این انقلاب را بیش از پیش معرفی کرده تا فرزندان مان با این حماسه عظیم الهی، بیگانه نشوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی، کرامت انسانی را پاسداشت و جایگاه زنان را با نگاه دینی و قرآنی احیا کرد؛ مبادا فکر کنیم زنان ما غربی شوند پیشرفته هستند یا خواستیم سندی تهیه کنیم چشم به جاهای دیگر داشته باشیم چراکه ما قرآن و اهل بیت (ع) را داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: ما وقتی الگوهای مانند حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) را داریم و کرامت انسانی در این فرهنگ غنی موج می زند نباید سراغ چیز دیگری رویم.

 

کد خبر 1020562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha