هیچ کاری در بنیاد مستضعفان معطل خارجی‌ها نشد

فتاح با اشاره به اینکه شرایط تحریم کار را برای ما بسیار سخت کرده است، گفت: هیچ کاری در بنیاد مستضعفان معطل خارجی‌ها نشد و تمامی اقدامات توسط جوانان دانش بنیان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم پروژه محرومیت‌زدایی با بیان اینکه اقدامات بسیار زیادی در حوزه تولید کالای ایرانی برای صادرات در جهت اقتصاد مقاومتی در بنیاد مستضعفان انجام داده‌ایم، گفت: شرایط تحریم کار را برای ما بسیار سخت کرده است اما هیچ کاری در بنیاد مستضعفان معطل خارجی‌ها نشد و تمامی اقدامات توسط جوانان دانش بنیان انجام شده است.

او ادامه داد: در سال ۹۹ بسیاری از مصوبات هم از نظر تولید و هم از نظر عملیاتی به مرحله اجرا رسید و پروژه‌هایی ازجمله قطعه اول آزادراه تهران شمال که سال گذشته افتتاح شد و قطعه دوم این پروژه هم یک باند آن در سال آینده افتتاح می‌شود.

او اظهار کرد: در پروژه‌های دیگرمانند پروژه فولاد و کشاورزی تمام طرح های دانش بنیان در زمان مقرر به نتیجه رسیدند. در حوزه چابک سازی هم اقدامات بسیار زیادی انجام دادیم و از نظر ساختاری بنیاد مستضعفان را کوچک و جوان سازی کردیم.

فتاح توضیح داد: ۳۵ شرکت زیر مجموعه بنیاد در بورس فعال  و برخی از آن‌ها نیز در صف انتظار به بورس هستند و در زمان تعیین شده عرضه اولیه آن‌ها را انجام می‌شود .

او با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان معافیت مالیاتی ندارد و ما جزء خوش حساب‌ترین شرکت‌ها هستیم، گفت: ما به هیچ عنوان جای دولت را نمی‌گیریم و رقیب بخش خصوصی هم نیستیم.

کد خبر 1020607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha