افتتاح ۷۳ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیاردی دهه فجر در لنگرود

حیدری گفت: در دهه فجر امسال ۷۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری»  در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ( پنج شنبه، ۹ بهمن) به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در دفتر فرماندار برگزار شد، گفت: خبرنگاران در روزهای سخت همیشه با اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های انجام شده و بیان مشکلات احتمالی به مسئولان، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان  بوده و با احصا مشکلات و انتقال آن به گوش مسئولان می توانند در رفع آن نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی وجه جدیدی به تاریخ جهان داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب نوپایی بود که بر اساس تعالیم اسلامی شکل گرفته و بر خلاف همه انقلاب ها، با همراهی همه اقشار با تمامی سنین و قومیت ها و به رهبری حکیمانه امام راحل، معمار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

*انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات خارجی ید واحده است

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران فکر جدیدی را بروز داد و طبیعی بود که نظام استکباری این انقلاب را در نطفه خفه کند، خاطرنشان کرد: دشمنان با بیان مسائل قومیتی، تجزیه طلبی، بمب گذاری و ترور شخصیت ها و کارهای سازمان یافته و جنگ تحمیلی درصدد ضربه به انقلاب اسلامی بودند و این انقلاب با رهبری داهیانه امام راحل در مقابل تهدید خارجی ید واحده شده و در جنگ تحمیلی برای اولین بار در طول تاریخ یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

 

حیدری با تاکید بر اینکه با مدیریت خوب کشور دوره بعد از جنگ به خوبی پیش رفت تا جایی که تحریم های ظالمانه مطرح شد، افزود: بند ۷ منشور سازمان ملل بندی است که هر کشوری درگیر این بند شود و سالم بیرون نخواهد آمد اما ایران اسلامی توانست امروز به عنوان کشوری صلح دوست و  مدافع امنیت جهانی خود را مطرح کرد، به گونه ای که نظام سلطه آمریکا در طی دو سال گذشته بارها تلاش کرد یک قطعنامه در سازمان ملل  علیه ایران بگیرد و اما به واسطه فضای ایجاد شده و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و تیم دیپلماسی  این کار محقق نشد.

 

*دانشمندان و جوانان ایران اسلامی با قدرت ابتکار و سخت کوشی  کشور را بیمه کردند

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه ایران اسلامی علی رغم همه مشکلات توانست امروز در جامعه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در مسائل مختلف هسته ای، نانو، موشکی و ....جزو ارکان جامعه جهانی است و دانشمندان و جوانان با قدرت ابتکار و سخت کوشی کشور را بیمه کرده و جامعه جهانی را به تعظیم در مقابل این ملت وا داشتند.


حیدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۷۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود افتتاح می شود، گفت: رژه ماشین آلات کشاورزی، افتتاح هفت پروژه دهیاری های بخش مرکزی ، پنج واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، پروژه های اشتغالزایی کمیته امداد امام ( ره)، افتتاح یک واحد تولیدی دکوراسیون داخلی، پروژه های برق و آب و فاضلاب و ..... بخشی از پروژه های افتتاحی دهه فجر در شهرستان است.


نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود شعار دهه فجر امسال را انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر ، چون کوه استوار اعلام و اذعان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط کرونایی برگزار نخواهد شد و در این روز رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1020617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha