نمایشگاه دیواری پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آستارا برپا شد

میرنظری گفت: نخستین نمایشگاه دیواری با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان مرزی بندر آستارا برپا شد.

«سید رضا میرنظری» امروز(پنجشنبه، ۹ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: با نصب ۱۲ بنر در نقاط مختلف شهر و جلوی مساجد نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آستارا برپا شد.

 

نماینده جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در بندر آستارا با بیان اینکه این نمایشگاه با محوریت پیشگیری از دخانیات برپا شده است، افزود:« از خودت مراقبت کن» شعار نمایشگاه است.

 

وی تصریح کرد: نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف آشنایی خانواده ها، والدین و نوجوانان با آسیب های اجتماعی همچون دخانیات و طلاق برپا شده و همچنین بنرهایی با موضوع حفاظت از ذخایر دریایی و حجاب در سطح شهر نصب شده است.

 

میرنظری با اشاره به اینکه برای برپایی این نمایشگاه دیواری ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال هزینه شده است، گفت: کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفرصادق(ع)، شهرداری، جمعیت مبارزه با دخانیات ایران، بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان در برپایی نمایشگاه مشارکت دارند.

 

وی افزود: در این نمایشگاه دیواری، آسیب های اجتماعی به زبان تصویر و پیام های آموزشی نمایش داده شده و شهروندان با خطرات ناشی از طلاق، استفاده از مواد دخانی و... آشنا می شوند.

 

نماینده جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در بندر آستارا خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه ها نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد و اگر والدین با خطرات آسیب های اجتماعی آشنا شوند در مواجه با آسیب های اجتماعی، کنترل، راهنمایی و هدایت در مسیر درست به نحو احسن عمل خواهند کرد.

کد خبر 1020714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha