عظمت و دستاوردهای انقلاب برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام مشرفی تبیین عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را برای جوانان ضروری دانست و گفت: وظیفه تک تک آحاد ملت ایران اسلامی دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محسن مشرفی» ظهر امروز (10 بهمن) در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: سعادت بشر در رعایت دستورات خداوند است و از مظاهر تقوا شناخت درست نعمت های الهی و بهره برداری درست و به موقع از آنها است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خداوند نعمت های ظاهری و باطنی خود را در اختیار انسان ها قرار داده است تا از آن استفاده کنیم، افزود: اولیای الهی، عدالت، قرآن و قدرت تشخیص حق و باطل از نعمت های بزرگ الهی است.

 

وی با اشاره به اینکه قرآن نقشه خداوند متعال برای انسان سازی و سعادت است، ادامه داد: فرصت مناجات با خداوند نیز یکی دیگر از نعمت های الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

 

حجت الاسلام مشرفی به جایگاه زن و مادر اشاره کرد و افزود: در  دوران جاهلیت قبل از اسلام، هیچ ارزش و جایگاهی برای زن قائل نبودند و امروز در جاهلیت مدرن نیز زن ابزاری برای اهداف شوم و پلید مستکبران و کسب ثروت و امیال نفسانی است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه اسلام جایگاه رفیع و ارزشمند انسان سازی را برای زنان قائل شد، عنوان کرد: باید به ابعاد وجودی زن بیشتر توجه شود و مقام معظم رهبری می فرماید: «فریفتگان غافل، خانه‌داریِ زن را تحقیر می‌کنند؛ در حالی‌که خانه‌داری یعنی تربیتِ انسان، و تولید والاترین محصول و متاع عالم وجود یعنی بشر».

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به کوری چشمان استکبار جهانی به پیروزی رسید، گفت: ملت ایران با پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف شعار ما می توانیم و سازندگی را به اثبات رساندند.

 

حجت الاسلام مشرفی به جنگ تحمیلی، فتنه ها و تحریم ها استکبار بر علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز با صدور انقلاب اسلامی، فریاد عدالت خواهی مرزهای آسیا را در نوردیده و در کف خیابان های پاریس و لندن و نیویورک سر داده می شود.

 


وی در ادامه با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از برگ های زرین و افتخار آمیز است در حالی که پرونده دشمنان از هرگونه برگ ارزشی خالی، اما سرشار از برگ های سیاه است. 

 


امام جمعه موقت در پایان تبیین عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای جوانان را ضروری دانست و گفت: وظیفه تک تک آحاد ملت ایران اسلامی دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

 

 

کد خبر 1020780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha