نمایندگان مجلس شبکه ملی اطلاعات را به قانونی که ضمانت اجرایی داشته باشد تبدیل کنند

حجت الاسلام ابراهیمی پور از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا شبکه ملی اطلاعات را به قانونی که ضمانت اجرایی داشته باشد تبدیل کنند و گفت: مجلس انقلابی اجازه ندهند که دشمن از این مسیر به انقلاب ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» ظهر امروز (جمعه 10 بهمن) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مصلای ثامن الائمه آبادان با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و همچنین سالروز ولادت امام خمینی (ره) اظهار کرد: زن ماموریت سنگین و مهمی در انقلاب و اسلام دارد.

 

خطیب نماز جمعه آبادان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر افزود: یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی وحدت جهانی و اسلامی است و ما براساس این شعار نمی‌توانیم نسبت به مظلومیت مسلمانان بی‌تفاوت باشیم.

 

وی یکی از اقدامات امام خمینی (ره) را ارتقای بینش مردم برای دخیل شدن در سرنوشت نظام و کشور تصریح کرد: ما می‌توانیم با خودباوری ملی که امام در درون ما به وجود آورد اقدامات بزرگی انجام دهیم حال آنکه غرب ‌گراها برخلاف آن عمل کردند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه امام خمینی (ره) پایه گذاری شد اضافه کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکید زیادی به خودکفایی در تمام صحنه‌ها داشته‌اند، 28 سال پیش رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای در مورد آینده کشور اسلامی مطرح کردند که ما باید قدرت اول منطقه در چند مورد باشیم اما مطالبه نکردیم و اکنون خیلی از کارها زمین مانده‌اند.

 

وی ایستادگی در مقابل استکبار را عامل عقب نشینی آن‌ها دانست و بیان کرد: بنای انقلاب اسلامی خودکفایی و اقتدار ملی است و باید در انتخاب‌های خودمان بیشترین دقت را داشته باشیم تا به اهداف و آرمان‌های انقلاب نزدیک ‌تر شویم.

 

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از فراز خطبه های امروز به تغییر رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: این تغییر در ماهیت مقابله آنها با جمهوری اسلامی تفاوتی ندارد چراکه همه آنها مخالف سرسخت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و همه در صدد آن هستند که ایران ما را با مشکل مواجه کنند که باید با هوشیاری کامل مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.

 

وی با اشاره به خواسته آمریکا نسبت به بازگشت به برجام تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید بدون هیچ پیش شرطی تحریم‌ها را بردارند و خسارت وارد شده به ایران در این سال‌ها را پرداخت کنند، آمریکایی‌ها به دنبال زمین گیر کردن جمهوری اسلامی با تاکتیک‌های مختلف هستند؛ ترامپ شمشیر را از رو می‌کشید و اوباما با لبخند فعالیت هسته‌ای ما را تعطیل می‌کرد.

 

حجت الاسلام ابراهمی پور تعطیلی برنامه موشکی و هسته‌ای ایران را از اهداف بزرگ دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال باج خواهی از جمهوری اسلامی است و تلاش می کند تا پای ایران را از منطقه پاک و برنامه هسته‌ای و موشکی ما را تعطیل کند، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به دنبال برگشت آمریکا به برجام نیستیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ذهن ما را با امواج منفی مواجه کند عنوان کرد: یکی از وظایف جبهه انقلابی اسلامی، نخبگان و تریبون داران تبین و آگاه سازی مردم همراه با استدلال در خصوص داشته‌های انقلاب اسلامی است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا شبکه ملی اطلاعات را به قانونی که ضمانت اجرایی داشته باشد تبدیل کنند و گفت: مجلس انقلابی اجازه ندهند که دشمن از این مسیر به انقلاب ضربه بزند. هفته گذشته نمایندگان مجلس وزیر ارتباطات را برای پاسخگویی به سوالات دعوت کردند و قوه قضاییه وزیر را به دلیل رانت‌ها و برخی تخلفات به قوه قضاییه فراخواند.

 

وی با بیان اینکه کسانی که باعث بی ارزش شدن سرمایه‌های مردم در بورس و استفاده رانتی از دلار 4200 تومانی شدند باید محاکمه شوند ابراز کرد: مبارزه با فساد، خودکفایی و مبارزه با اشرافیت از مولفه های مهم برای اقتدار ملی هستند. انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف سخت و نرم با ابزارهای مختلف با دنیا مبارزه می‌کند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین در بخش دیگری از فراز خطبه ها به مشکل کارگران اورهال پالایشگاه آبادان اشاره کرد و افزود: معیار خوبی برای تبدیل وضعیت استخدامی این کارگران انتخاب نشده و باید اولویت با افراد باسابقه بیشتر قرار بگیرند و نباید آن‌ها را اخراج کنند. لذا مدیران شهرستان باید به این موضوع رسیدگی کنند و از نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در سطح شهر قدردانی می کنم.

 

وی از رویه موجود در پالایشگاه آبادان درخصوص عدم بها به نیروهای با سابقه انتقاد کرد و یاد آور شد: نیروهای باسابقه 20 تا 25 سال انتظار تبدیل وضعیت را دارند اما متاسفانه به راحتی برخی از آنها اخراج می‌شوند.

 

کد خبر 1020857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha