سرود «فرزند ایران» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری رونمایی می شود

مظاهری گفت: همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن، سرود «فرزند ایران» کاری از کانون فرهنگی هنری نسیم صبای لردگان و به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری رونمایی می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سرود «فرزند ایران» کاری از کانون فرهنگی هنری نسیم صبای لردگان و به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری رونمایی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سرود «فرزند ایران» ۱۲ بهمن ماه جاری همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن رونمایی می شود.

 

وی ابراز کرد: شاعر و آهنگساز سرود «فرزند ایران» به ترتیب احمد رفیعی و مهدی نظری است که به سرپرستی مهدی نظری اداره می شود.

 

مظاهری گفت: سرود های «عیدانه غدیر»، «خم ولایت»، «ایران»، «ضامن آهو»، «کانون خدمت» و «بچه های مسجد» از جمله آثار تولید شده کانون فرهنگی هنری نسیم صبای لردگان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سرود های «امام علی (ع)»، «نماز» از دیگر آثاری است که توسط گروه سرود نینوا تولید شده است.

 

کد خبر 1020875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha