۱۳ شرکت تعاونی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

فاضلی راه اندازی ۱۳ شرکت تعاونی در چهارمحال و بختیاری را از شاخص ترین برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی استان در دهه فجر برشمرد و گفت: این شرکت های تعاونی در مراسمی به صورت ارتباط تصویری افتتاح می شوند.

«حفیظ الله فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری نیز مانند سال های گذشته کمیته کارگری و کارآفرینی استان برنامه هایی برای گرامیداشت این ایام درنظرگرفته است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۶۰ برنامه توسط کمیته کارگری و کارآفرینی استان طی ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: این برنامه ها با همکاری کارخانجات، واحدهای تولیدی، تعاونی های کارگری و مراکز کارآفرینی تدارک دیده شده اند.

 

وی راه اندازی ۱۳ شرکت تعاونی در چهارمحال و بختیاری را از شاخص ترین برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی استان در دهه فجر برشمرد و اظهار کرد: این شرکت های تعاونی در مراسمی به صورت ارتباط تصویری افتتاح می شوند.

 

فاضلی برگزاری مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش، تجلیل از کادر درمانی و پرستاران، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی، نواختن زنگ انقلاب و تجلیل از مادران شهدای کارگر را از دیگر برنامه های این کمیته در دهه فجر خواند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بر نقش تأثیرگذار کارگران و کارفرمایان در پیروزی انقلاب و سربلندی در مقابل فتنه های اقتصادی دشمنان تأکید و تصریح کرد: در همین راستا برنامه های متنوعی برای تبیین نقش کارگران در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در دهه فجر آماده شده است.

 

کد خبر 1020902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha