۷ طرح آموزشی در قزوین به بهره برداری می رسد

جوانبخت گفت: به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هفت طرح آموزشی در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

«عسگرعلی جوانبخت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هر ساله پروژه هایی در حوزه آموزشی افتتاح می شود که در سال جاری هم شاهد بهره برداری از طرح های آموزشی هستیم.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین ادامه داد: در این ایام شاهد بهره برداری از هفت طرح آموزشی در مناطق مختلف استان خواهیم بود که مدرسه 18 کلاسه امید آینده دانسفهان بوئین زهرا، هنرستان کارو دانش حاج محمد حسین شیخی در آبگرم و دبستان 6 کلاسه حاج سعید کاشانی روستای قشلاق چرخلو شهرستان بوئین زهرا از جمله این پروژه ها است.

 

وی عنوان کرد: دبیرستان 12 کلاسه سمائیان آبیک، دبستان 6 کلاسه حاج رجبعلی احمدی روستای آشنستان ناحیه 2، دبستان 6 کلاسه برکت روستای زویار ناحیه یک و دبستان 6 کلاسه برکت روستای کندر تاکستان از دیگر پروزه هایی است که به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

جوانبخت خاطر نشان کرد: این پروژه های آموزشی با هزینه ای بالغ بر 310 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که در این پروژه ها خیران مدرسه ساز مشارکت 74 درصدی را دارند.

 

وی یادآور شد: ان شاالله با همکاری بیش از پیش خیران شاهد بهبود وضعیت فضاهای آموزشی و بهره مندی هرچه بیشتر دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم از این فضاها باشیم.

کد خبر 1020926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha