برگزاری ویژه برنامه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در مسجد ضیابر

آماده گفت: ویژه برنامه چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر بگرزار می‌شود.

«علیرضا آماده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مسجد از مهمترين و اساسی‌ترين سنگرهای نظام اسلامی است که بايد نقش محوری در بزرگداشت دهه فجر داشته باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام هادی(ع) مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر افزود: اين سنگرهای مقدس در طول تاريخ انقلاب اسلامی نقش محوری در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و اهداف نظام اسلامی داشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی از ايام‌الله‌ اصلی انقلاب است و باید برنامه‌های آن بسیار باشکوه برگزار شود گفت: همزمان با نخستین روز از آغاز دهه مبارک فجر ویژه برنامه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در ضیابر برگزار می‌شود.

 

آماده با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام«عباس روح‌الله‌زاده» به عنوان سخنران این مراسم است تصریح کرد: گروه سرود مهدی‌یاران استان گیلان که متشکل از نوجوانان و جوانان ضیابری و صومعه‌سرایی است در این مراسم اقدام به خواندن سرود می‌کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام هادی(ع) مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این برنامه یکشنبه(12بهمن) همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر است.

 

 

کد خبر 1020950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha