ولایت فقیه با وجود تمام فشارهای جهانی، وحدت و انسجام داخلی را تثیبت کرد

حجت الاسلام کریمی گفت: مدیریت ولایت فقیه با وجود تمام فشارهای جهانی و مشکلاتی که در داخل ایجاد کرده اند، توانست انسجام داخلی را حفظ و وحدت را تثبیت کند و در نهایت عملا آمریکایی ها از رویارویی و درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی عاجز مانده اند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نقش ولایت فقیه در وحدت میان اقشار مختلف جامعه گفت: اگر نگاهی به شرایط کنونی دنیا داشته باشیم که از آغاز انقلاب اسلامی چه اتفاقاتی افتاده است؛ اضمحلال قدرت شرق و پس از آن ابرقدرت شدن آمریکا در جهان و اکنون نیز آمریکا را در حال اضمحلال و فروپاشی می بینیم.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: با نگاهی به کشورهای منطقه می بینیم که در چه شرایطی به سر می برند، ناامنی و عقب ماندگی در آنها موج می زند و در کنار این دو جمهوری اسلامی را مقایسه کنیم، می بینیم که برخلاف جنگ تحمیلی و تلاشی که دشمن برای درگیری های داخلی ایجاد کرد، ناامنی، تحریم اقتصادی، شبیخون فرهنگی و فکری شاهد آن هستیم که کشور ما روند و حرکت عادی نداشته است، لحظه به لحظه درگیر بودیم.

 

حجت الاسلام کریمی خاطر نشان کرد: مدیریت ولایت فقیه به رغم تمام فشارهای جهانی و مشکلاتی که در داخل ایجاد کرده اند، توانست انسجام داخلی را حفظ و وحدت را تثبیت کند و کشور را در تراز قرار دهد و در نهایت عملا آمریکایی ها از رویارویی و درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی عاجز مانده اند.

 

وی ادامه داد: این امر در سایه مدیریت عالی ولایت فقیه و وحدت نسبی است که در جامعه به وجود آمده است. اگر در جامعه وحدت نباشد به طور طبیعی به دنبال آن اختلاف، درگیری و تنش به وجود می آید.

 

امام جمعه ایلام اظهار کرد: اکنون وحدت نسبی که در جامعه شکل گرفته است بازخوردش در مقابله با کشورهای دیگر نشان می هد آنها در روند عادی حرکت های خود باز مانده اند و نمونه آن را در موضوع کرونا می بینیم که جمهوری اسلامی را با سایر کشورهای اروپایی، آمریکا و انگلیس که از رکورد دارهای تلفات کرونا هستند مقایسه کنیم، می بینیم که جمهوری اسلامی به طور نسبی توانسته است کرونا را مهار کند و در گام بعدی به واکسن دسترسی پیدا کرده است.

کد خبر 1020974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha