برگزاری ۱۰۲ برنامه ویژه دهه فجر توسط بسیج و نیروهای مسلح در خوسف

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه کمیته بسیج و نیروهای مسلح خوسف ۱۰۲ برنامه را ویژه دهه فجر تدارک دیده اند، گفت: از این تعداد ۳۲ برنامه محوری ویژه سپاه این شهرستان است.

سرهنگ «محمدعلی بشیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار کرد: بزرگداشت سالروز پیروی انقلاب اسلامی به عنوان یگانه انقلاب شکوه مند، استوار بر شریعت، اخلاق و عقلانیت است که بازتاب آرمان ها و دستاوردهای آن در شرایط حساس کنونی ضرورتی امکان ناپذیر و امید آفرین است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف عنوان کرد: گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر جهاد، امید آفرینی و تبیین دستاوردهای 42 سال انقلاب، تبیین جایگاه حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر در انقلاب اسلامی با ارائه شاخص های الگوی سوم زن از اهداف و سیاست های بسیج در اجرای برنامه های دهه فجر است.

 

وی توجه به افزایش آگاهی و اقناع نسل جوان نسبت به ماهیت اهداف و کارکردهای انقلاب اسلامی، استمرار نهضت خدمت مومنانه، جهش تولید و تداوم اثر بخش طرح شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا را از برنامه های ناحیه های مقاومت بسیج عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین گفتمان سازی و ارائه آرمان ها و دستاوردهای نظام از دیگر برنامه های سپاه است.

 

وی با بیان اینکه شعار محوری که برای دهه فجر در نظر گرفته شده؛ انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار است، گفت: مهمترین برنامه های محوری سپاه شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای رزمایش الی بیت المقدس در سطح شهرستان، عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س)، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری نشست های روشنگری، انجام مراسم میقات صالحین در نماز جمعه و افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه کمیته بسیج و نیروهای مسلح خوسف 102 برنامه را ویژه دهه فجر تدارک دیده است، گفت: از این تعداد 32  برنامه محوری ویژه سپاه است.

 

وی در پایان از همراهی ۲۰۰ مدافع سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح در راستای مباره با ویروس کرونا، در ایام الله دهه فجز با سرعت و دقت بیشتری در دستور کار است.

کد خبر 1021016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha