برنامه های دهه فجر در رفسنجان اعلام شد

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان رفسنجان با اشاره به مهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر گفت: رفسنجان در مبارزات انقلابی نقش برجسته ای ایفا کرده و در پیروزی انقلاب اسلامی ۴ شهید داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، حجت الاسلام مهدی حسنی شنبه ( ۱۱ بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر در محل فرمانداری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند اگر چه شرایط کرونا حاکم است اما با برنامه ریزی خاص همه مردم در این جشن شرکت کنند و وظیفه خود را به عنوان شهروند انقلابی انجام دهند.

 

 

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان رفسنجان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان افزود: برنامه های فرهنگی در ایام‌ الله دهه فجر برگزار می شود و نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شهید انصاری در نخستین روز این ایام‌ خواهد بود.

 

 


وی با بیان اشاره به فضاسازی و تزئین ادارات در ایام الله دهه فجر، گفت: چهارشنبه ۱۵ بهمن نیز مراسم ویژه ای از طرف حوزه علمیه حضرت‌ زینب (س) و دفتر امام‌ جمعه برنامه ریزی شده و همچنین در این روز تجلیل از خانواده و همسران شهدا‌ به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و جشن تولد امام(ره)‌ طراحی شده و  این برنامه ویژه بانوان است.

 

 

حجت الاسلام حسنی تصریح‌ کرد: پنجشنبه ۱۶ بهمن میهمانی لاله ها را داریم‌ و در گلزارهای شهدای سراسر شهرستان عطرافشانی قبور شهدا در سراسر گلزار های شهدا انجام می شود؛ همچنین در این روز بازدید از خانواده شهدای انقلاب رفسنجان را خواهیم داشت که ۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده و همه باید قدردان آن ها باشیم.

 

 

وی برنامه جمعه ۱۷ بهمن را اجرای میز خدمت با همکاری پایگاه سلامت هلال احمر و جامعه پزشکی بسیج در مصلی شهر رفسنجان عنوان و خاطرنشان کرد:  همه برنامه های تدوین شده در ستاد دهه فجر طبق دستورالعمل ستاد  مبارزه با کرونا است.

 


حجت الاسلام حسنی بیان کرد: ۱۰ کرسی تلاوت در ۱۰ شب هماهنگ شده که توسط دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و با همکاری مجمع قاریان شهرستان برگزار می شود و هر شب در دهه فجر یکی از مساجد و تکایا میزبان این برنامه خواهد بود.

 

 

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان رفسنجان گفت: جشن ویژه‌ ای که تدارک دیده شده در یوم الله ۲۲ بهمن است؛ هرساله راهپیمایی میدانی داشتیم امّا امسال به دلیل کرونا برنامه ها محدود شده و در این روز رژه موتوری و خودرویی از میدان بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)  تا میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

کد خبر 1021031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha