افتتاح و کلنگ زنی ۳۵ طرح عمرانی و خدماتی در چرداول

فرماندار شهرستان چرداول با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری ۳۵ طرح عمرانی و خدماتی در سطح این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای عظیم انقلاب است.

«الیاس فتاحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۳۵ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش های مختلف در  شهرستان چرداول افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار شهرستان چرداول با بیان اینکه علاوه بر این پروژه ها تعداد۷۰۷ طرح اشتغالزایی با اشتغال ۷۱۳ نفر در این شهرستان به بهره برداری می رسد، ابراز کرد: اعتبار این طرح ها و پروژه ها ۷۳۱ میلیارد و۶۲۴  میلیون ریال است.

 

فتاحی با بیان اینکه این طرح ها به صورت متمرکز از طریق فضای مجازی و  با حضور مسولین استان و شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید، ابراز کرد: دولت در سال های گذشته، اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای توسعه این شهرستان انجام داده است.


وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاورد های عظیم نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: دستگاه های و نهادهای اجرایی شهرستان، تلاش کنند که عملکرد و دستاوردهای نهادهای مربوطه را با اطلاع رسانی در اختیار مردم قرار دهند.

 

فرمانده شهرستان چرداول با اشاره به اینکه ارزش ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی امروز باید برای نسل جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود، ابراز کرد: ستاد دهه فجر شهرستان با تشکیل کمیته ها مختلف، هماهنگی های لازم را برای اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه فجر انجام داده است.

 

فتاحی یادآور شد: تلاش می شود که برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان با رویکرد مردمی محوری و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شود.

 

کد خبر 1021042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha