جوانان، قهرمان واقعی را در انقلاب ببینند

امام جمعه شیروان گفت: در دهه فجر، انقلاب اسلامی برای نسل جدید باید معرفی شود و جوانان ما قهرمانان خود را در انقلاب ببینند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» روز شنبه (یازدهم بهمن ماه) در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شیروان اظهار داشت: برای جوانان باید تبیین گری، روشنگری و معرفی گری انقلاب انجام شود زیرا که انقلاب اسلامی یک موهبت و معجزه بزرگ تاریخ بود که در طول زمان کوتاهی نه تنها انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال اخیر خوب درخشیده بلکه در بسیاری از عرصه ها جزو اولین ها قرار گرفتیم که باید قدردان آن باشیم.

 

امام جمعه شیروان گفت: دهه فجر جشن ملی و ارزشی خوبی ها است که به برکت این انقلاب مردم بیدار، آگاه و مشتاق شدند و امروز انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها حرف اول را می زند و دشمن سال به سال از انقلاب عقب نشینی کرده است.

 

حجت الاسلام تکمیلی افزود: امروز تلاش دشمن بر این است که موشک های قدرتمند ایران در منطقه قرار نگیرد و تلاش آن تلاش فکری و ناامید سازی مردم است و از موشک های ایران، هراس دارد.

 

سرپرست فرمانداری شیروان هم گفت: دهه فجر بزرگترین جشن سیاسی انقلاب است که به دلیل شرایط کرونایی امسال حضور مردم را باید در فضای مجازی بازنشر کنیم زیرا که برنامه ها به سمت فضای مجازی است.

 

«علی ذوالفقاری» اظهارداشت: دشمنان نظام به دنبال این هستند که انقلاب و دهه فجر فراموش شود در صورتی که در هر شرایطی انقلاب پابرجا و ماندگار است.

 

وی گفت: دستاوردهای انقلاب باید حفظ شود که این امر با شعار محقق نمی شود بلکه باید کار کرد و از آن پاسداری کنیم، خواب هایی که دشمنان دیدند هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

 

در دهه فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی و خدماتی با هشت هزار و 750 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

 

 

 

کد خبر 1021162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha