لزوم انتخاب یک دولت جوان انقلابی برای رفع مشکلات کشور

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه مشکلات کشور در سایه حاکمیت یک دولت جوان انقلابی رفع می‌شوند گفت: مردم باید در انتخابات سال آینده، دولتی جوان و انقلابی که درد محرومیت را چشیده و در خدمت اسلام، انقلاب و مردم بوده باشد را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله محسن حیدری» امروز (شنبه ۱۱ بهمن) در مراسم تشییع پیکر تازه تفحص شده شهید «محمودرضا شهریان سگوندی» از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان اندیمشک، با اشاره به بیانات پیامبر اکرم (ص) در خصوص جایگاه والای شهادت اظهار کرد: مقام شهید برتر از این است که انسان با حساب‌گری‌های مادی و عقل بشری آن را ارزیابی کند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نقش آفرینی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: برای عقل ما سخت است که بتوانیم ارزش و منزلت شهید را درک کنیم اما آثار وجودی شهدا و حضورشان در جامعه را حس می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران وام‌دار شهدا است اذعان کرد: ملت بزرگ ایران اگر عزت و کرامت پیدا کرده، در بین مسلمانان به عنوان الگوی برتر قرار گرفته، در بین مستضعفان عالم به عنوان ملتی پیشرو و قدرتمند و اسوه شناخته شده، موفق به در دست گرفتن محور مقاومت اسلامی، ضربه‌های هولناکی را بر استکبار جهانی وارد کرده، موفق به فروپاشی اردوگاه شرق شده، آمریکا را به سوی افول و ورشکستگی سوق داده و همچنین اگر توانسته از نظر علمی، اقتصادی و زندگی اجتماعی به برکت اسلام و مکتب اهل بیت (ع) پیشرفت کند، همه این‌ها را مدیون شهدا است.

 

آیت‌الله حیدری با اشاره به اینکه شهدای دوران دفاع مقدس با خون پاک خود توانستند زمین، خاک، عزت و کیان ایران را از دست متجاوزان رهایی بخشند تصریح کرد: در قرن‌های اخیر در هیچ جنگی ایران وارد نشده مگر اینکه پیکرش پاره‌ای را از دست داده و هنوز هم آن را بازپس نگرفته است.

 

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس هزاران کیلومتر را دشمن قدار صدامی با کمک دشمنان اسلام و ایران اسلامی غصب کرد اما ملت ایران با پیشتازی شهدا، به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت و این سرزمین ایران اسلامی را از لوث دشمن رهایی بخشید تا یک سانتی‌مترمربع در اختیار دشمن نماند و این افتخاری است که شهدای ما برای تاریخ ایران آفریدند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در زمانی که آمریکا تروریست‌هایی را مانند داعش به جان ملت شام و عراق و ... انداخت، غرب و دولت‌های منحوس عرب و ارتجاع عرب پشت سر این تروریست‌ها قرار گرفتند اما مردان و جوانان ایرانی با پیشتازی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به قلب دشمن حمله‌ور شدند.

 

وی ابراز کرد: دشمنان می‌خواستند حرم اهل بیت (ع)، حرم‌های حضرت زینب (س)، حضرت رقیه (س)، امام حسین (ع) و حرم امیرالمومنین (ع) و تمامی مراقد شریفه را بمباران کنند اما به برکت وجود شهدای مدافع حرم نتوانستند کوچک‌ترین کاری را انجام دهند.

 

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه شهدای ما علم انقلاب را بلند کرده و دشمنان را وادار به اعتراف کردند ادامه داد: در وقتی که قداران، جنایت‌کاران و اردوگاه شرق و غرب میدان‌دار بودند، اسلام در معرض نابودی و مرگ قرار گرفته بود اما ملت ایران به رهبری امام راحل و با پیشتازی شهیدان، اسلام، تشیع و مکتب دوران‌ساز اهل بیت (ع) را احیا و جهانی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر باید ایام‌الله بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ را یادآوری کنیم اضافه کرد: لازم است ما نعمت‌های الهی که خداوند سبحان به برکت امام راحل، انقلاب و شهدا به ملت ایران کرامت فرمود، به یاد بیاوریم.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: آینده بسیار روشن و امیدوار کننده‌ای برای انقلاب و ملت ایران پیش‌بینی می‌کنیم که علائم این آینده درخشان مشخص و واضح است.

 

وی با بیان اینکه در کشور، شهرها و مناطق محروم ما مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات در سایه وحدت ملی، پیروی از مقام معظم رهبری و حاکمیت یک دولت جوان انقلابی رفع می‌شوند یاد آور شد: مردم باید در انتخابات سال آینده، دولتی جوان و انقلابی که درد محرومیت را چشیده و در خدمت اسلام، انقلاب و مردم بوده باشد را انتخاب کنند تا حفره‌هایی که وجود دارد به همت ملت و دولت پر شوند.

 

کد خبر 1021165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha