افتتاح مراکز آموزش جوار کارخانه و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در فارس به مناسبت دهه فجر

کوشکی گفت: پنج مرکز آموزش جوار کارخانه و صنوف و هفت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای به مناسبت دهه مبارک فجر در فارس به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی»، امروز (شنبه 11 بهمن) از افتتاح مراکز جوار کارخانه و آموزشگاه آزاد به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و به خبرنگاران گفت: پنج مرکز آموزش جوار کارخانه و صنوف و هفت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای به مناسبت دهه مبارک فجر در فارس به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: همچنین در این ایام 2 دبیرخانه دپارتمان های ملی صنایع دستی و مهارت های دیجیتال و همچنین مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان موسسه آموزش عالی «آپادانا» نیز افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب شاهد افتتاح مرکز جوار کارخانهای  کولر هوایی آبان، شایان دیزل، تابان، مرکز جوار اتحادیه صنف الکتریک شیراز و مرکز جوار اتحادیه صنف جوشکاری سازه های فلزی شیراز خواهیم بود که نقش موثری در ارتقای مهارت شاغلان در حوزه های مختلف دارند.

کوشکی اعلام کرد: هفت آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان نیز افتتاح خواهد شد که شامل آموزشگاه های آزاد استیلا مهر سازه، کیو، ارم، مردانی، گام، اصیل و کامرانی است که به ترتیب در رشته های رباتیک صنعتی، قهوه، فناوری اطلاعات، پیرایش مردانه، الکترونیک و امور مالی، قالی و گلیم بافی و فناوری اطلاعات به جمع خانواده آموزش فنی و حرفه ای فارس افزوده خواهند شد.

وی با اشاره به سایر برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: انعقاد 2 تفاهمنامه مشترک با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و کانون مداحان، برگزاری آئین تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس و مراکز تابعه و وبینار تخصصی در حوزه آموزش مهارت های دیجیتال از دیگر برنامه های ایام است.

کد خبر 1021171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha