کلنگ زنی و افتتاح ۵۲۶  پروژه به مناسبت دهه فجر در گرگان

حمیدی گفت: ۵۲۶ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی به مناسبت ایام دهه فجر در گرگان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» ظهر امروز (شنبه 11 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در ایام دهه فجر در شهرستان گرگان 526 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار بالغ بر یک هزار ۸۵۵  میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: 265 پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار 96 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که از این میزان 196 پروژه با اعتبار 931 میلیارد تومان افتتاح و 69 پروژه با اعتبار 165 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

حمیدی یادآور شد: 261 پروژه در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی در نظر گرفته شده که با اعتبار 758 میلیارد تومان در این ایام کلنگ زنی و افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه 245 پروژه اقتصادی و اشتغالزایی در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد، افزود: در ایام دهه فجر 16 پروژه با اعتبار 289 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود که این پروژه ها چهار هزار و 911 نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

 

فرماندار گرگان بیان کرد: با توجه به اپیدمی کرونا برنامه های فرهنگی ما در ایام دهه فجر مجازی محور است و بیش از 200 برنامه در این ایام در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 1021178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha