زنگ انقلاب در آران و بیدگل طنین انداز می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل از نواخته شدن زنگ نمادین انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در این شهرستان خبر داد.

محمد معدندار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در آران و بیدگل نواخته خواهد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: این مراسم به صورت نمادین در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح روز یک شنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور مسؤولان در دبیرستان شهیدان عبدالهی آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

معدندار در ادامه بیان داشت: شهرستان آران و بیدگل ۲۱۰ شهید دانش آموز دارد و  دبیرستان شهیدان عبدالهی، یکی از ۶ مدرسه شاخص استان اصفهان است که با ۷۰ شهید، بیشترین شهید را تقدیم کرده است.  

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش انتقال آموزه‌ های انقلاب اسلامی به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور استف گفت: برنامه های امسال با توجه به شیوع کرونا با رویکرد فضای مجازی در راستای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

 

معدندار افزود: آذین بندی مدارس، برگزاری جشن انقلاب همزمان سراسر کشور در فضای مجازی شاد و در سطح مدارس شهرستان، تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری اختتامیه پویش فاطمی و اهدای جوایز به برندگان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی و نمایشگاه های فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد./

 

 

کد خبر 1021203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha