جوان انقلابی "ما می توانیم" را باور دارد و به آن عمل می کند

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: با وجود ظرفیت جوانان انقلابی قطعا کشور ما به سمت بالندگی و پیشرفت و توسعه ادامه مسیر می دهد و در سایه باور به ما می توانیم با مدیریت ولایت فقیه در جامعه اسلامی می توانیم این مسیر را به سلامت طی کرد و به مقصد رسید.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد شاخص های جوان انقلابی گفت: شاخصه هایی که برای جوان انقلابی عنوان می شود، ویژگی هایی است که در آن ایمان به خدا، اعتقاد به ولایت فقیه و تبعیت از آن و امید به ما می توانیم و تلاش در این راستا است.

 

امام جمعه ایلام اظهار کرد: اگر این باور در ما به وجود بیاید که ما در حال جنگ هستیم و دشمنی داریم که این دشمن در درون ما شیطان و نفس اماره است و دشمن بیرونی مان استکبار جهانی آمریکا و صهیونیست ها هستند و لحظه به لحظه با آنها درگیر هستیم پس با این باور می توان در حوزه های مختلف توسعه و پیشرفت کشور فعالیت کرد.

 

وی ادامه داد: باید دشمنی دشمن را بپذیریم و با توانمندی هایی که در درون مان قرار داده است، تلاش کنیم و برای تحقق آنچه خداوند از ما خواسته است و منویات رهبر انقلاب است، فعالیت کنیم که نمونه های این تلاش ها در دفاع مقدس، دفاع از حرم و اکنون نیز در عرصه های اقتصادی، علم و فناوری جوانانی با این شاخص ها تلاش می کنند تا مشکلی از مشکلات کشور را حل کنند و خدمتی ارایه دهند که آنها جوانان انقلابی محسوب می شوند.

 

وی گفت:با وجود ظرفیت جوانان انقلابی قطعا کشور ما به سمت بالندگی و پیشرفت و توسعه ادامه مسیر می دهد و در سایه باور به ما می توانیم با مدیریت ولایت فقیه در جامعه اسلامی می توانیم این مسیر را به سلامت طی کرد و به مقصد رسید.

 

کد خبر 1021243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha