تدارک ۸ هزار برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در کرمانشاه

سروری، گفت : دهه فجر تجلی اقتدار ملی بصیرت مردم سالاری با عظمت پیش می رود و گرامیداشت ایام دهه فجر و وحدت نیروهای انقلاب، در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و امیدواری دوستداران انقلاب اسلامی در دنیا اثر بخش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، امروز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی ، که به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر در سالن جلسات برگزار شد،گفت:  این ایام یادآور روزهای پرتلاطم انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ است. امام خمینی در ۱۲ بهمن سال ۵۷ ، راهی ایران شدند و با وجود نگرانی هایی که برای امنیت جانی مسافران وجود داشت ،  با آرامش خاطر و بدون نگرانی ساعت ۹:۳۳ به میهن بازگشتند‌ این لحظه بسیار پر اضطراب و ارزشمند برای کشور و انقلابیون بود.

 

 

 وی خاطر نشان کرد:بعد از ورود حضرت امام جریان انقلابی به سمتی رفت که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و تا به امروز که در آستانه چهل و دومین سالگرد آن هستیم ادامه داشته و خواهد داشت، این انقلاب با اسم امام ، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و رو به پیشرفت و قرار دارد.

 

 

سروری با بیان اینکه تمام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تا به امروز برای خاموش کردن این نور فروزان الهی چیده شده است، افزود:  با تدابیر مقام معظم رهبری و اتحاد مردم یکی پس از دیگری خنثی شده‌اند. یوم الله ۲۲ بهمن به برکت حضور حماسی مردم در مقابل استکبار جهانی در دنیا درخشان مانده است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا ،ایثارگران و بخصوص شهید سلیمانی برای به ثمر رسیدن انقلاب  ازجان خود گذشتند، گفت: یاد حاج قاسم سلیمانی را  گرامی میداریم و امیدواریم، الگوبرداری از زندگی سراسر رشادت و مردانگی ایشان برای همه مردم رقم بخورد ، حاج قاسم ارادت خاصی به مردم کرمانشاه داشتند ، و دو سال پیش به پیشنهاد خودشان قرار بود ، روز ۲۲ بهمن به کرمانشاه بیایند و سخنران ویژه مراسم کرمانشاه باشند اما توفیق حاصل نشد و این اتفاق صورت نگرفت.

 

 

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال ، انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استواراست. اظهار کرد: با آغاز اولین روز از ایام دهه فجر و سالگرد ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی برنامه های گرامیداشت این  با اقتدار تر از سال های قبل آغاز خواهد شد.

 

 

سروری تصریح کرد: در اولین روز از دهه فجر برنامه ادای احترام و تجدید میثاق با شهدا با نثار شاخه گل با حضور مسئولان استان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، استاندار ،فرماندهان نیروهای مسلح در کنار مزار شهدا گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مرصاد، مدافعان حرم، شهدای امنیت و مدافعان سلامت برگزار خواهد شد. همچنین رژه موتوری نیروهای مسلح از ساعت ۹:۳۳ از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی تا مزار شهدا به یاد حرکت گسترده مردم  با رعایت پروتکل های بهداشتی در استقبال از حضرت امام در ۱۲ بهمن سال ۵۷ بصورت نمادین برگزار می شود .

 

 وی خاطر نشان کرد: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس کرمانشاه و شهرستانها با حضور مسئولان برگزار خواهد شد و در تمام برنامه ها و مراسمات پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت خواهند شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد : برای تدارک برنامه های ویژه دهه فجر ۲۴ کارگروه تخصصی برنامه ریزی شده است و مسئولیت این کارگروه ها به عهده دستگاههای اجرایی خواهد بود  در هر کدام از کارگروه‌ها ۱۰ الی ۲۰ دستگاه عضو دارند ، برنامه ریزی های وسیع برای تمام اقشار مردم و تمام بخش های استان پیش‌بینی شده است تا شاهد و بازخوانی ارزشمند اهداف بلند انقلاب باشیم. 

 

 

سروری گفت: انجام تزیینات متناسب با ایام الله دهه فجر در سطح شهر و شهرستان ها،برگزاری ویژه برنامه سالروز ولادت حضرت فاطمه و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام در ۱۵ بهمن ماه ،برگزاری ویژه برنامه از سوی همه کارگروه‌ها، بنیاد خانواده و سیستم هایی که در بسیج و استانداری مربوط به بانوان ، گلباران مزار شهدا  در ۱۶ بهمن در سراسر استان مزار شهدا با حضور مردم و مسئولان راس ساعت ۱۱ صبح توسط بالگرد و به خاطر حفظ سلامت مردم امسال برنامه ها از لحاظ جمعیتی محدود تر خواهند بود.

 

 

وی ابراز کرد: با توجه به سخنان رهبر انقلاب کمک های مومنانه در سطح استان با عنوان رزمایش بیت المقدس در راستای برنامه محوری سپاه حضرت نبی اکرم در استان برگزار خواهد شد که به یاد شب های پیروزی انقلاب و حضور مردم در ایست بازرسی ها و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و مراکز دولتی، از دهم تا بیست و دوم از سمت سازمان بسیج و نیروهای انقلابی برگزار خواهد شد. 

 

 

سروری به اشاره به برنامه های تدارک دیده برای شب ۲۲ بهمن ماه در استان گفت: برای شب ۲۲ بهمن مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی تدارکی دیده شده است که در چند نقاط از استان مراسم نورافشانی برگزار خواهد شد و در شهر کرمانشاه همزمان با آن شب بانگ الله اکبر راس ساعت ۲۱شب در سه نقطه  پارک شیرین، پارک کوهستان و میدان غدیر توسط سپاه و ارتش نورافشانی خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به برنامه های گام دوم انقلاب و تحقق آنها در برنامه های دهه فجر افزود: امیدواریم با پیش بینی ارزشمند مقام معظم رهبری، شاهد تحقق گام دوم انقلاب و پیشرفت انقلاب در چهل سال آینده باشیم . تمام برنامه های این دهه در راستای اهداف انقلاب اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب خواهند بود. 

 

 

سروری با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستا حفظ سلامت مردم برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن هنوز تصمیم‌گیری نشده و خبر آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: امیدواریم همه مسئولان و دست اندرکاران با اقتدار پای برنامه‌های دهه فجر باشند چرا که این دهه عزت و آبروی نظام است و تا وقتی مردم در صحنه باشند نظام اسلامی بیمه است و هیچ دشمنی نمی‌تواند خللی در آینده انقلاب ایجاد کند . مسئولانی که همکاری کنند مورد تقدیر و تشکر ما قرار خواهند گرفت و اگر کسانی کم کاری کند با آنها برخورد خواهد شد

کد خبر 1021298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha