حماسه‌آفرینی رزمندگان باید به نسل جوان منتقل شود

یوسف‌پور با اشاره به اینکه فرزندان این میهن و استان مازندران حماسه آفریدند، گفت: حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «یحیی یوسف‌پور» امروز (۱۱ بهمن ماه) در جلسه شورای هماهنگی و امور اجرایی نخستین جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان موانع زیادی را برای ملت ایران ایجاد کردند از جمله جنگ هشت ساله بود که فرزندان این خاک و بوم شجاعانه جنگیدند و حماسه آفریدند.

فرماندار قائمشهر بیان کرد: جنگی که به کشور ما تحمیل کردند همواره در طول تاریخ برای ما و نسل های آینده افتخار خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ناامن کردن منطقه است، بیان کرد: دشمن با حمایت داعش می خواهد اندیشه های مقاومت را در منطقه تهی کند و به امنیت ما آسیب برساند.

 

یوسف‌پور تصریح کرد: اتفاقاتی که در منطقه رخ داد با تدابیر مقام معظم رهبری هم کشورهای منطقه را از سقوط نجات داد و محور مقاومت را تقویت کرد و هم کشور ما را ایمن کرد و امنیت را برای جهانیان به ارمغان آورد.

 

وی با اشاره به اینکه فرزندان این میهن و استان مازندران حماسه آفریدند، ادامه داد: آنچه رزمندگان حماسه آفریدند باید به نسل جوان منتقل شود.

 

یوسف‌پور با اعلام جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر با حمایت مسئولان در دوره بعدی استانی برگزار شود، گفت: همه دستگاه های اجرایی عضو همکاری کنند تا این جشنواره به خوبی برگزار شود.

 

کد خبر 1021310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha