برگزاری محفل انس با قرآن و مسابقه نقاشی من یک قاسم سلیمانی ام در آستارا

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم و مسابقه دلنوشته و نقاشی من یک قاسم سلیمانی ام به همت کانون های فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) و شهدای گمنام در بندر آستارا برگزار می شود.

«قربانعلی عاطفی» امروز(شنبه، ۱۱ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام الله دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم در آستارا برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد بندر آستارا افزود: در این محفل نورانی امید چالاک از قاریان برجسته بین المللی، محمدجواد کوثری و محمدمهدی کوثری از قاریان شهرستانی آیاتی از کلام وحی را تلاوت می کنند.

 

وی با بیان اینکه این محفل روز (دوشنبه، ۱۳ بهمن) و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

عاطفی خاطرنشان کرد: محفل نورانی انس با قرآن کریم به همت ستاد گرامیداشت دهه فجر و با مشارکت کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع)، پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرک عباس آباد، هیئت مذهبی ثارالله، خادمین مسجد، امام جماعت و هیئت رزمندگان اسلام برگزار می شود.

 

*مسابقه دلنوشته و نقاشی من یک قاسم سلیمانی ام در آستارا برگزار می شود

«وحید تابش» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مسابقه دلنوشته و نقاشی من یک قاسم سلیمانی ام به مناسبت دهه مبارک فجر در آستارا برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بندر آستارا به شرایط شرکت در مسابقه اشاره کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند، آثار خود را به صورت دستی و در برگه A4 و در ۱۰ سطر نوشته و تا ۱۸ بهمن، به مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) آستارا تحویل دهند.

 

وی ارسال نام، نام خانوادگی، سن و شماره تماس همراه با اثر را الزامی دانست و تصریح کرد: به ۱۲ اثر برگزیده به رسم یادبود هدایای نقدی اعطاء می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بندر آستارا  گفت: پایان مسابقه و اهدای جوایز روز(سه شنبه، ۲۱ بهمن) همزمان با مراسم جشن انقلاب و محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار می شود.

 

تابش خاطرنشان کرد: این مسابقه به همت هیئت امنای مسجد و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید شیارکار، کانون فرهنگی وهنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص)، هیئت رزمندگان اسلام و امام جماعت مسجد اجرا می شود.

کد خبر 1021388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha