مردمی بودن برنامه ها در دهه فجر مورد تاکید است

پورقربان به شیوع کرونا و اهمیت برگزاری برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردمی بودن برنامه ها در دهه فجر مورد تاکید است.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران بهشهر اظهار کرد: شعار مجموعه سپاه همواره همراهی و همگامی با مردم بوده است و اکنون هم با قدرت و اقتدار در کنار مردم ایستاده است و خود را از شاخه مردم جدا نکرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: انقلاب ما انقلابی مردمی و برگرفته از نیروی مردم و حضور مردم در شرایط مختلف انقلاب بوده و هست و نمی توان این انقلاب را جدای از مردم دانست و لذا برنامه های ما همواره با محوریت مردم بوده است و اکنون هم مردم اولویت مهم ما در اجرای برنامه ها هستند.

 

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی جامعه که ویروس کرونا مردم و زندگی اقشار مختلف را تحت تاثیر قرار داده است مسئولان باید دوشادوش مردم ایستاده و برای خدمتگزاری به این مردم کوتاهی نکنند و به دور از رویاپردازی ها برای کمک به مردم و رفع مشکلات وارد میدان شوند.

 

پورقربان عنوان کرد: دهه فجر فرصتی است برای بازنگری ، تأمل، تبیین و بیان دستاوردهایی که طی این چهل و دو ساله در ایران اسلامی در سایه سار انقلاب مردمی ایران محقق شده است.

 

فرمانده ناحیه سپاه بهشهر با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر در این شهرستان خاطر نشان کرد: 528 برنامه در سطح پایگاه های بسیج، حوزه های مقائمت و ناحیه بهشهر اجرایی می شود تا همچون همیشه پای کار انقلاب باشیم.

 

پورقربان با اشاره به اینکه قریب به اتفاق برنامه های امسال با شیوع کرونا مجازی است، یادآور شد: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه بهشهر و زاغمرز، برگزاری یادواره های شهدا به صورت مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مجازی، رژه خودرویی و موتوری، افتتاح خانه محروم، پویش ازدواج آسان، ویژه برنامه انقلاب و رسانه، همایش طلیعه عشق، نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه های مهم و محوری ما در این ایام است.

کد خبر 1021404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha