مسابقه مجازی کتابخوانی «فجر نور» برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسابقه مجازی کتابخوانی «فجر نور» همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارکه فجر برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه مجازی کتابخوانی «فجر نور» همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارکه فجر برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه پاسخ سئوالات را تا تاریخ 18 بهمن ماه صرفاً به صورت پیامکی به سامانه پیام کوتاه 10008940451 ارسال کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: مسابقه به صورت استانی است و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

سقاء عنوان کرد: این مسابقه با مشارکت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا برنامه های فرهنگی به ویژه کتابخوانی از ابتدای سال جاری به صورت مجازی برگزار شده است که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: کتابخوانی یک از موضوع های مهم فرهنگی در جامعه هست که مقام معظم رهبری نیز تاکیدهای مکرری بر این موضوع داشته اند و این مسابقه های در راستای عمل به این منویات صورت گرفته است.

 

کد خبر 1021506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha