انقلاب اسلامی به عنوان الگویی نمونه برای ملت‌های آزادی‌خواه مطرح شده است

جهانگیری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به عنوان الگویی نمونه برای ملت‌های آزادی خواه مطرح شده است گفت: این بالندگی و اقتدار انقلاب اسلامی در سایه اعتقاد به ارزش‌های اسلام ناب محمدی و ولایت‌مداری مردم ادامه دارد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم ایران است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: دهه فجر تجلی اراده امت خداجوی ایران است که با مجاهدت خود برای شکست استبداد حاکم به پا خواست و برای حاکمیت ارزش‌های الهی، در میدان مبارزه، حماسه‌ای تاریخی آفریدند.

 

وی اذعان کرد: برگ‌برگ تاریخ نشان دهنده مجاهدت ملت ایران برای ریشه‌کنی استبداد و ظلم آن زمان بود و در سایه مجاهدت ملت و رهبری بی‌نظیر امام راحل (ره) انقلاب اسلامی شکل گرفت.

 

جهانگیری با بیان اینکه روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ عدالت‌خواهی ملت بزرگ ایران ثبت شد تصریح کرد: در این روز همه مردم عدالت‌خواه کشورمان به هم پیوستند و همدل و هم‌صدا ستون‌های استبداد را در هم شکستند.

 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود و با همین اهداف والا با دستاوردهایی بزرگ به پیش می‌رود.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: اکنون پس از گذشت سالیان متمادی، انقلاب اسلامی به عنوان الگویی نمونه برای ملت‌های آزادی خواه مطرح شده است و این بالندگی و اقتدار انقلاب اسلامی در سایه اعتقاد به ارزش‌های اسلام ناب محمدی و ولایت‌مداری مردم ادامه دارد.

 

وی یاد آور شد: خدمات انجام شده بعد از انقلاب اسلامی، در جای‌جای ایران اسلامی برای زدودن محرومیت و تامین آسایش و رفاه مردم ملموس است و قطعا تلاش‌ها برای ادامه این راه و سازندگی و آبادانی کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

 

کد خبر 1021513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha