ملت ایران به گذشته خود مفتخر و به آینده امیدوار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه به گذشته خود افتخار می کنیم و به آینده امیدوار هستیم؛ گفت: اگر بخواهیم به دین و انقلاب آسیبی نرسد و جوانان مستقل تربیت کنیم باید مکتب شهید سلیمانی در جامعه ترویج پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد اسکندری نسب یکشنبه (12 بهمن) در نواختن زنگ انقلاب از زادگاه حاج قاسم در روستای قنات ملک ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یاد و خاطره 41 هزار شهید دانش آموز و معلم و به طور ویژه 173 شهید دانش آموز عشایر و 43 شهید معلم عشایر را گرامی می داریم.

 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: آن چیزی که امروز ما را به این وادی کشانده است قطعاً روح بلند شهدا و در رأس آن ها سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است که با شهامت، اراده بزرگ، قوی و آهنین توانستند مقتدرانه و عزتمندانه برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی قد علم کنند و به آن شهرت جهانی بدهند.

 

 

 

وی افزود: امروز در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که رهبری های خردمندانه، آگاهانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای یادآور همبستگی، اتحاد و همدلی که در بهمن 57 بود و امروز دارد قدرت نمایی می کند.

 

 

 

اسکندری نسب با بیان اینکه دشمنان در طول این 41 سال خیلی ترفندها، دسیسه ها و نقشه هایی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ما کشیدند که همه آن ها نقش بر آب شد، ادامه داد: امروز مفتخر هستیم که در مقابل همه این دسیسه ها اعم از جنگ و تحریم و تهاجم فرهنگی و همه مسائل به خوبی و مقتدرانه با رهبری های مقام معظم رهبری ایستادیم و امروز به عنوان یک کشور مقتدر، سربلند و با عزت در منطقه شناخته شدیم و می شویم.

 

 

 

وی اظهار کرد: امروز ما به گذشته و تقدیم مردان عزیز و بزرگی همچون سردار سلیمانی ها افتخار می کنیم و به آینده بسیار درخشان امیدوار هستیم چرا که ما برای آینده خود نقشه راه و ما برای آینده گام دوم انقلاب و ما برای آینده سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت داریم.

 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه آن چیزی که شاید در این یکسال ما را مصمم تر و امیدوار کرد ترویج مکتب شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: در طول این 40 سال اگر بخواهیم راه، روش و مسلک شهدا به ویژه شهید سلیمانی را به عنوان نقشه راه خود قرار دهیم باید در آموزش و پرورش سازمان پژوهش و برنامه ریزی کتب درسی که در طول همین مدت محتوای درسی را براساس مکتب شهید سلیمانی تدوین و طراحی می کند، به عنوان نقشه و چراغ راه پیش روی قرار دهد.

 

 

 

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی این ملموس است که از 7 راهکار اساسی گام دوم انقلاب اسلامی، یک راهکار توجه به جوانان و علم و تحقیق و پژوهش است که در دستور کار نظام تعلیم و تربیت است.

 

 

 

اسکندری نسب بیان کرد: امروز برای تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی باید مکتب شهید سلیمانی را در دستور کار قرار دهیم که هر کدام از برنامه های شهید سلیمانی می تواند ما برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی مصمم تر کند که در دستور کار آموزش و پرورش استان است.

 

 

 

وی گفت: امروز در اینجا به عنوان نمادی از اقتدار، دلاور مردی و شیر مردی همه رزمندگان به ویژه جوانان عشایر دوران دفاع مقدس دور هم جمع شدیم و افتخار می کنیم که بالغ بر هزار و 300 شهید در استان از بچه های عشایر بودند که نمونه آن روستای قنات ملک در شهرستان رابر است.

 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه از هزار و 319 شهید دانش آموز استان کرمان بالغ بر 10 درصد آن ها از بچه های عشایر هستند، اظهار کرد: راه و مکتب شهید سلیمانی در دستور کار ما است و اگر بخواهیم به دین و انقلاب آسیبی نرسد و جوانان مستقل تربیت کنیم باید مکتب شهید سلیمانی در جامعه ترویج پیدا کند.

کد خبر 1021558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha