برگزاری مسابقه فرهنگی همزمان با دهه فجر در فضای مجازی

مطهری گفت: همزمان با ایام دهه فجر مسابقه فرهنگی ویژه طلاب عضو کانون فرهنگی ، هنری هادیان نور در فضای مجازی برگزار می شود.

«مهدی مطهری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفتکانون هادیان نور مسجد جامع ملایر همزمان با ایام دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا(س) برنامه‌های مختلفی  را توسط  طلاب و روحانیون  عضو کانون دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع ملایر از برگزاری برنامه‌ های متنوع فرهنگی در این کانون خبر داد و گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن از جمله برنامه های این کانون خواهد  بود.

وی از برگزاری حلقه‌های بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در این کانون خبر داد و گفت: همچنین  قرار است نمایشگاه انقلاب اسلامی در این  ایام برپا شود.

وی  در ادامه از سرکشی اعضای کانون به خانواده معظم شهدا در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری جشن های انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین برگزاری جشن در فضای مجازی از دیگر برنامه های این کانون در ایام دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) خواهد بود.

مطهری در ادامه برگزاری مسابقه فرهنگی برای طلاب در فضای مجازی را از دیگر برنامه های دهه فجر کانون هادیان نور ملایر برشمرد.

  وی گفت: همچنین  به مناسبت وفات بانوی فداکار اسلام حضرت ام البنين حضور جمعی از روحانیون و اعضای کانون هادیان نور در منزل رحمت الله و حجت الله سلطانی، به خانواده این دو شهید گرانقدر ادای احترام  کردند.

 وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش ازیک هزار و 500 بسته معیشتی به همت کانون و با کمک خیران نیکوکاران تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده  افزود: در ایام دهه فجر برنامه توزیع بسته ها را نداریم  و برنامه جمع آوری و توزیع را برای شب عید نوروز خواهیم داشت.

مطهری با بیان اینکه کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر در دهه 90 تاسیس شده است  افزود: در حال حاضر این کانون  حدود 150  عضو دارد و اعضای این کانون طلاب وجوانان هستند.

 

کد خبر 1021560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha