بهره برداری از ۴۲ پروژه در سرایان

رسولی مقدم گفت: ۴۲ پروژه عمرانی با ۵۴ میلیارد تومان اعتبار همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان سرایان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «ابراهیم رسولی مقدم» امروز (۱۲ بهمن) در مراسم استقبال و گلباران تمثال حضرت امام ‌خمینی(ره) در سالروز ورود به میهن اسلامی در گلزار شهدای سرایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، کرامت انسانی را به ملت فهیم ایران هدیه کرده  است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها انقلاب فرهنگی و اعتقادی است بلکه در تمام جوانب و صحنه ها به ویژه پرورش نخبگان، عمران و آبادانی و توفیقات دفاعی شاهد آثار و برکات بی‌شمار در پهنه وسیع آن هستیم.


فرماندار سرایان بهره برداری از ۴۲ پروژه عمرانی با ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شرایط سخت اقتصادی را متذکر شد و برخورداری مردم سه روستای عشایری چاه غیاث، چاه طالب و چاه پنیری در دور افتاده ترین نقاط شهرستان از نعمت شبکه سراسری گاز را یکی از آثار و برکات انقلاب برشمرد که بهره مندی صددرصدی شهرستان سرایان را از نعمت گاز فراهم کرده است.


وی درک بیشتر نعمات و برکات انقلاب اسلامی را با نگاه منصفانه در برش شهرستانی و مقایسه خدمات صورت گرفته با قبل از انقلاب را خواستار شد.


این مراسم که با هدف بزرگداشت یاد و خاطره‌ امام خمینی(ره) و یادآوری سالروز ورود امام راحل به ایران که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 شد، با اهدای گل به شهدای گمنام این شهر برگزار شد.


این مراسم به صورت نمادین با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستان و مردم شهیدپرور سرایان در گلزار شهدای سرایان برپا شد و برنامه‌هایی مانند اجرای سرود، پرواز کبوتران همزمان با ورود امام و گلباران تصویر ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1021640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha