بعضی ها در داخل و خارج اصرار به ناکام جلوه دادن ملت ایران دارند

فرماندار رفسنجان گفت: امروز برخی در داخل و خارج می خواهند بگویند ما{ملت ایران} ناکام شدیم؛ خاطرنشان کرد: نه این طور نیست، اگر ما ناکام شدیم دشمن این همه هزینه علیه ملت ایران‌ نمی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، مجید فصیحی هرندی یکشنبه (۱۲بهمن ) در آئین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید انصاری یاد شهدایی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند از جمله شهیدان انصاری، نخعی، میرافضلی و مقیمی از شهدای انقلاب رفسنجان را گرامی داشت و بیان کرد: آن ها در بسترسازی انقلاب گام های مؤثری برداشتند و با هدایت های مدبّرانه امام‌ پا به عرصه جنگ با دشمن گذاشتند.

 

 

فرماندار رفسنجان افزود: شخصیت های بزرگی در شهرستان رفسنجان در راستای پیروزی انقلاب تلاش کردند از جمله آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی، مرحوم آیت الله هاشمیان و مرحوم حجت الاسلام پورمحمدی همواره حامی ولایت هم در زمان‌ امام‌ و هم در زمان‌ رهبری بودند به طوری که در سال های متفاوت آیت الله هاشمیان و حجت الاسلام پور محمدی در رفسنجان در کانون فعالیت های انقلابی و پایگاه نشر انقلاب بودند و این پایگاه ها را حمایت و هدایت می کردند.

 

 

وی با بیان اینکه مردم شهید پرور رفسنجان نزدیک به یک هزار شهید تقدیم انقلاب کردند؛ ادامه داد: در ایام گرامی داشت‌ پیروزی انقلاب باید از دستاوردهای انقلاب گفته شود‌ و آنچه را که به آن رسیدیم به نسل جوان یادآور شویم؛ ما به شعار اول انقلاب مبنی بر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی رسیدیم؛ رسیدن کفایت نمی کند بلکه باید در این مسیر تلاش های بسیاری کرد و‌ در کنار توطئه های مختلف دشمن در حوزه های صنعت، کشاورزی، علمی و .... باید به توسعه فرهنگ و پرورش جامعه هم توجه کرد.

 

 

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: دشمنان بسترهای فرهنگی ما را هدف قرار داده اند تلاش ما باید این باشد که موفقیت‌ های خود را در زمینه های مختلف بیشتر کنیم و نقاط ضعف‌ را کاهش دهیم چون‌ انقلاب نقطه بسیار روشن و دقیق یعنی همان سعادت ملت و بشریت است و حق باید باطل را از پیش رو براند و باید در جامعه حضور داشته باشد و عدالت را گسترش دهد.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه امروز برخی در داخل و خارج می خواهند بگویند که ما ناکام شدیم؛ خاطرنشان کرد: نه این طور نیست، اگر ما ناکام شدیم دشمن این همه هزینه علیه ملت ایران‌ نمی کرد او قبلاً فقط می ترساند و منافع ملت ها را غارت می کرد امّا امروز برای غارت ملت ها باید هزینه مادی و معنوی کند‌؛ ما با حضور در صحنه و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی آنقدر هزینه های دشمن را بالا ببریم تا دست از دشمنی بردارد.

 

 

 

فصیحی هرندی تأکید کرد: باید اتحاد، وحدت و پشتیبانی همدیگر را داشته باشیم تا اثر باطل صفر شود و دانش آموزان بدانند میراث دار خون بسیاری از کسانی هستند که تلخی های در جنگ را به شیرینی های زندگی و دنیوی ترجیح دادند و تلخی ها را به جان خریدند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

کد خبر 1021641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha